search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26.04.2024 18:16
MENU CLOSE

Γνωρίστε το «m», το διμηνιαίο περιοδικό που εξέδωσε η Μαρινόπουλος Α.Ε.

05.10.2015 16:42
Κρατείται ο Δημήτρης Μαρινόπουλος - Media

Στην έκδοση διμηνιαίου περιοδικού προχώρησε η Μαρινόπουλος Α.Ε. με τον τίτλο «m»

 

Στην έκδοση διμηνιαίου περιοδικού προχώρησε η Μαρινόπουλος Α.Ε. με τον τίτλο «m», το οποίο, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και Γενικό Διευθυντή της εταιρείας Γιώργο Βογιατζάκη, «στοχεύει στο να δώσει βήμα διαλόγου σε επιχειρηματίες, πολιτικούς, εργαζόμενους και καταναλωτές».

Στις σελίδες του «m» ο καθένας θα μπορεί να βρει τα κυριότερα νέα της Μαρινόπουλος Α.Ε., τα νέα της εγχειρήματα, σημαντικές ειδήσεις από τον χώρο του λιανικού εμπορίου, καινοτόμες ιδέες από τον κλάδο των τροφίμων και πολλά ακόμη.

Όπως αναφέρει ο Γιώργος Βογιατζάκης στο Editorial της έκδοσης, «κάθε καινούργια έκδοση είναι ένας νέος αγώνας δρόμου και κάθε λέξη της ένας ολοκαίνουργιος χτύπος σε μια καρδιά που δημιουργήθηκε για να πληροφορεί. Για να παίρνει μια είδηση, ένα νέο που για όλους εμάς είναι σημαντικό και να το φέρνει στα σπίτια σας». Το πρώτο τεύχος του «m» είναι αφιερωμένο στη νέα εφαρμογή της Μαρινόπουλος Α.Ε., «Greeks Do Eat Better», η οποία προσφέρει την πρώτη πανελλαδική χαρτογράφηση χιλιάδων ελληνικών προϊόντων και παραγωγών σε κάθε άκρη της Ελλάδας.

Η συγκεκριμένη εφαρμογή αποτελεί την πρώτη ψηφιακά οργανωμένη εκστρατεία εντοπισμού και διάδοσης της πλούσιας ελληνικής παραγωγής. Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εντοπίσουν ένα ιδιαίτερο προϊόν ή παραγωγό και να το «καρφώσουν» στην εφαρμογή, δημιουργώντας την πρώτη ψηφιακή κοινότητα για την ελληνική παραγωγή. Πρεσβευτές είναι η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια Ελένη Ψυχούλη, ο σεφ Ανδρέας Λαγός και η συγγραφέας και δημοσιογράφος γεύσης Νίκη Μηταρέα, οι οποίοι έχουν ήδη αρχίσει να «καρφώνουν» τα προϊόντα και παραγωγούς που έχουν ξεχωρίσει. Το app διατίθεται δωρεάν σε Google Play και Apple Store.

Το τεύχος, μεταξύ άλλων, παρουσιάζει ακόμα το πρότυπο super market που δημιουργήθηκε στο Μαρκόπουλο, με βάση συμπεράσματα πανελλαδικής έρευνας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ένα οδοιπορικό στο χώρο του κρασιού, ανάλυση των δυνατοτήτων που προσφέρει η νέα ιστοσελίδα της εταιρείας www.carrefour.gr, ρεπορτάζ για το πρόγραμμα κοινωνικών παντοπωλείων της Μαρινόπουλος, παρουσίαση της έρευνας Medweight του Τμήματος Διαιτολογίας-Διατροφής του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου κ.α. Ο σχεδιασμός της έκδοσης έγινε από την Greek Infographics-Πάνος Κωνσταντόπουλος, ενώ ο συντονισμός της ύλης από την Weber Shandwick και τη Δήμητρα Δασκαλάκη. Υπεύθυνος Έκδοσης είναι η Διεύθυνση Επικοινωνίας & Εταιρικής Υπευθυνότητας της Μαρινόπουλος, με τις Αγγελική Μοτσάκου, Κέλλυ Κουφοπούλου.

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26.04.2024 18:14