Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
– Το συγκρότημα των Placebo δεν ένιωσε ποτέ την ανάγκη να ζητήσει συγγνώμη από το κοινό του στη Θεσσαλονίκη που έπαιξε μόλις 55 λεπτά (και με 45 ευρώ εισιτήριο).
ΠΛΗΝ
– Το συγκρότημα των Placebo δεν ένιωσε ποτέ την ανάγκη να ζητήσει συγγνώμη από το κοινό του στη Θεσσαλονίκη που έπαιξε μόλις 55 λεπτά (και με 45 ευρώ εισιτήριο).
– Η διοργανώτρια εταιρεία της συναυλίας των Placebo, Didi Music, όχι μόνο δεν βγήκε ποτέ να ζητήσει με τη σειρά της συγγνώμη από τον κόσμο, αλλά έκοβε εισιτήρια μέχρι και τις 9 και μισή, 25 λεπτά πριν το τέλος της συναυλίας! Συγχαρητήρια, τα έβγαλε τα λεφτά της, μπράβο.
– Πάλι με τραγικό ήχο οι Prodigy στο Τάε Κβο Ντο την προηγούμενη Παρασκευή, όπως το σύνολο των συναυλιών που λαμβάνουν χώρα εκεί. Κανένας δεν άκουγε καθαρά, ελάχιστοι ήταν εκείνοι που ξεχώριζαν ποια ακριβώς τραγούδια έπαιζε το συγκρότημα. Και οι συνθήκες διεξαγωγής; Οι χειρότερες. Με παραπάνω κόσμο απ’ όσο αντέχει ο χώρος και με πολύ κάπνα λόγω των τσιγάρων (σε αυτό, εννοείται, φταίει το ίδιο το κοινό). Και μετά αναρωτιούνται γιατί έκοψαν κάποιοι τις συναυλίες στην Ελλάδα…
– Στη Βάσια Τριφύλλη επειδή τη «Βραδιά του Ηθοποιού», στο Ηρώδειο, έχασε εντελώς το μέτρο και κολάκεψε υπέρ του δέοντος τον Νικήτα Κακλαμάνη, με αποτέλεσμα να τη γιουχάρει το κοινό. Και σαν να μην έφτανε το πρώτο φάουλ, απάντησε στη γιούχα…Κατόπιν αυτών, δεν βγήκε στην υπόκλιση…
– «Βραδιά του Ηθοποιού» χωρίς ηθοποιούς; Κι όμως στο Ηρώδειο, τη Δευτέρα το βράδυ, έλαμψαν δια της απουσίας τους οι ηθοποιοί. Προφανώς θεώρησαν πως μια εκδήλωση τιμητική για τον Μάνο Κατράκη, την Έλλη Λαμπέτη, τη Μελίνα Μερκούρη και τον Δημήτρη Χορν δεν τους αφορά…
– Μία καλή ιδέα δεν μεταφράζεται απαραιτήτως και σε μία καλή βραδιά. Έτσι, ωραία σκέψη αποτέλεσε το άνοιγμα του Μεγάρου στα νέα συγκροτήματα από το Schoolwave την προηγούμενη Παρασκευή, στον κήπο του Μεγάρου, αλλά η όλη φάση δεν λειτούργησε και τόσο. Δεν ήταν άσχημα, δεν δημιουργήθηκε όμως ποτέ και η κατάλληλη ατμόσφαιρα. Ίσως γιατί και το κοινό ήταν τόσο ετερόκλητο που δεν μπορούσε να βρει τη συνισταμένη του, όχι μόνο στη μουσική, αλλά ούτε καν στο φεγγάρι που φαινότανε κάποιες στιγμές. Την επόμενη φορά πάντως είμαστε σίγουροι πως θα πάει καλύτερα.
– Στις ατέλειωτες διαφημίσεις για τη μεθαυριανή συναυλία του Ozzy Osbourne που αποσιώπησαν πλήρως ότι ο τραγουδιστής έχει μετατρέψει τη ζωή του, μαζί με σύσσωμη την οικογένειά του, σε κακόγουστο τηλεοπτικό reality show και εστίασαν στο πλούσιο (προ τριακονταετίας και βάλε) παρελθόν του στους θρυλικούς Black Sabbath.
– Στην Τζούλια Παπαδημητρίου –πρώην Βοσκοπούλου– που με αφορμή τη νέα εκπομπή της στο Contra Channel δηλώνει με ύφος βασιλίσσης Ελισάβετ: «Οι άνθρωποι που με αγαπάνε είναι οι άνθρωποι της καθημερινότητας, οι απλοί βιοπαλαιστές». Τόσο απλή και απέριττη μέσα στην ανωτερότητά της!
– Λόγω κρίσης των μπουζουκομάγαζων λαϊκές και λαϊκοπόπ αοιδές στρέφουν αλλού τους οφθαλμούς τους, προκειμένου να κρατηθούν με το κεφάλι έξω από το νερό και να μην βουλιάξουν δια παντός. Απόδειξη η Τάμτα, η οποία πρωταγωνιστεί στο μιούζικαλ «Rent» που μετακομίζει φέτος στο «Starz» του Θησείου. Αφήστε που από καιρού εις καιρόν και η Δέσποινα Βανδή, όταν οι δίσκοι της δεν πουλάνε, τα μαγαζιά που εμφανίζεται χτυπούν μύγες και… πόσες φορές να φωτογραφηθείς με τα παιδιά σου, τότε λοιπόν μας «απειλεί» ότι θα πρωταγωνιστήσει σε μιούζικαλ σε μια στροφή στην καριέρα της. Η συμβουλή μας; Παρ’ το αλλιώς, Δεσποινάκι…
– Μπορεί σε πολλούς να μην αρέσει η απόφαση συγχώνευσης του Μουσείου Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου (κυρίως σε όσους ενδιαφέρονταν να ασκούν «εξουσία» μέσω αυτού), αλλά η αλήθεια είναι πως οι μόνες φορές που το μουσείο ακουγόταν ήταν μόνο στη διάρκεια του Φεστιβάλ και για εκθέσεις που συνδιοργανώνονταν με αυτό. Φέτος ας πούμε η «σημαντικότερη» (κι εδώ χωράνε πολλά εισαγωγικά) που έχει ανακοινώσει είναι αυτή της… συλλογής δίσκων ενός («δοξασμένου» στην πρωινή ζώνη της ιδιωτικής τηλεόρασης) κριτικού κινηματογράφου, μέσα από την οποία συντελείται λέει «μια διαδρομή στο ελληνικό σινεμά». Στην πραγματικότητα, αν κρίνουμε από τον τίτλο της έκθεσης, το μόνο που δείχνει να συντελείται είναι μια καλή διαφήμιση του… ιδιοκτήτη των δίσκων. Τόσο ενδιαφέρον και σημαντικό…
ΣΥΝ
+ Έκανε την παγκόσμια πρώτη του στις Νύχτες Πρεμιέρας ConnX κι απέδειξε ότι και το ελληνικό σινεμά μπορεί να κάνει «ρομαντικές κομεντί» που να μην αντιγράφουν τα φτηνά αισθηματικά σήριαλ και να μην είναι χυδαία εμπορικές. Το «Χάρισμα» της Χριστίνας Ιωακειμίδη ήταν μια από τις πιο ευχάριστες εκπλήξεις του Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας. Δικαίως καταχειροκροτήθηκε από το κοινό κι ελπίζουμε ότι θα βρει την ανταπόκριση που του αξίζει και στις αίθουσες.
+ Στον φωτογράφο και εικαστικό Παναγιώτη Λάμπρου, ο οποίος με τη φωτογραφία του «πορτρέτο της Βρετανίδας γυναίκας μου» βρίσκεται στη short list των υποψήφιων για το βραβείο Φωτογραφικού πορτρέτου της Λονδρέζικης National Portrait Gallery. Μια διάκριση εξαιρετικά σημαντική, τόσο ώστε να παραβλέπουμε το γεγονός ότι η φωτογραφία εκτίθεται μισή, «για λόγους σεμνότητας», ή ότι ξεκίνησε μια ολόκληρη κουβέντα στα βρετανικά media για τα όρια της τέχνης και της πορνογραφίας. Όλα αυτά γιατί το αιδοίο της γυναίκας του καλλιτέχνη είναι εκτεθειμένο στο βλέμμα της κάμερας και του θεατή.
+ Kι εκεί που λέγαμε πως η μουσική δεν μετράει και τόσο στην Ελλάδα, παρατηρούμε τα μουσικά ντοκιμαντέρ που προβάλλονται στις «Νύχτες Πρεμιέρας» να γίνονται sold out. Και ανεξαρτήτως μουσικού είδους. Είτε πρόκειται για τον Ian Dury, είτε για τον Lemmy και το χέβι μέταλ των Motorhead, είτε για την ελληνική ανεξάρτητη σκηνή. Προφανώς ο κινηματογράφος είναι πιο αγαπητός από ότι η μουσική, εδώ. Εκτός και αν μιλάμε για το συνδυασμό των δύο τεχνών (μουσικές ταινίες) οπότε πάμε πάσο και είναι όλοι ευχαριστημένοι.
+ Στους εκατοντάδες υποψήφιους που διαγωνίστηκαν και φέτος για την εισαγωγή τους στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών. Αν και οι μέρες μας δεν ευνοούν τις τέχνες και μόνο λίγοι από τους υποψήφιους θα περάσουν στη σχολή, το γεγονός και μόνο ότι τόσοι πολλοί νέοι άνθρωποι ενδιαφέρονται να σπουδάσουν τέχνες είναι σημαντικό και ελπιδοφόρο.
+ Στον Γιάννη Αγγελάκα και τον Νίκο Βελιώτη για τις εμφανίσεις τους με νέο μουσικό σχήμα (Coti Κ, Βασίλη Μπαχαρίδη, Χρήστο Χαρμπίλα), με ήχο καινούργιο και (όπως πάντοτε) ψαγμένο. Στην Ελευσίνα όπου εμφανίστηκαν κάποιοι από το κοινό δεν έλεγε να «σιωπήσουν» αφού ο καλλιτέχνης δεν ερμήνευσε τα κομμάτια για τα οποία είχαν, προφανώς, πάει (π.χ. «Σιγά μην κλάψω» ή κάποια παλιά από τις «Τρύπες»). Μία φορά τους έκανε παρατήρηση ο Αγγελάκας, δύο, ε… μετά τους είπε να πάνε κατά τη θάλασσα. Για να περάσουν αυτοί καλά κι οι υπόλοιποι καλύτερα!
+ Ο μόνος που δεν έφταιγε για τη μικρή διάρκεια της συναυλίας των Placebo στη Θεσσαλονίκη ήταν εκείνος που ζήτησε στο τέλος συγγνώμη. Ο ραδιοσταθμός Imagine 89,7 των Κανάκη-Σερβετά (των τηλεοπτικών Ράδιο Αρβύλα). Ήταν χορηγός επικοινωνίας και απολογήθηκε για το γεγονός πως προέτρεψε τους ακροατές του να πάνε σε ένα live που εξελίχθηκε σε φιάσκο. Το φιλότιμο είτε το έχεις είτε όχι. Δεν είναι επίκτητο.
+ Στην έκθεση φωτογραφίας και ζωγραφικής με τίτλο «Ο Κύκλος των Περιπλανήσεων και των Εικόνων των Ταξιδευτών του Χρόνου» που διοργανώνει ο Πολιτισμικός Οργανισμός του Δήμου Αθηναίων σε συνεργασία με το Κέντρο Εκπαίδευσης και Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης Εφήβων στο Πνευματικό Κέντρο. Για τέτοιες εκθέσεις έχουν λόγο ύπαρξης οι δημόσιοι φορείς πολιτισμού και όχι μόνο για εγκαίνια και παράτες…
+ Στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου και Πολιτισμού της Πάτρας, για το πανέξυπνο ζεύγος φωτογραφιών που επέλεξε για να συνοδεύσει το δελτίο τύπου των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού φωτογραφίας «Κλικ στα συν και πλην της πόλης μου». Αν δεν μπορείτε να επισκεφθείτε την Πάτρα για τα εγκαίνια, ψάξτε τις φωτογραφίες στο internet και στο facebook, για να δείτε πόση διαφορά σε ένα τοπίο μπορεί να δημιουργήσει ένα… παρκαρισμένο παπάκι.
+ Όσοι ήταν στο διήμερο πάρτυ για τα 8 χρόνια του Bios την Παρασκευή και το Σάββατο έχουν να λένε για τα ονόματα που παρέλασαν από τη σκηνή του. Ειδικά για τους Moderat το πρώτο βράδυ και τον Gonjasufi τη δεύτερη. Έχουν επίσης να λένε για τις τραγικές συνθήκες που επικρατούσαν μέσα στο χώρο όπως επίσης και για την αφόρητη ζέστη. Φαίνεται πως στην Ελλάδα, καλές συναυλίες και καλές συνθήκες διεξαγωγής των συναυλιών αυτών, δεν συμβαδίζουν.
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.