Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Αντιμετωπίζει το σύνηθες επικοινωνιακό «πρόβλημα» που έχουν όσοι λυρικοί καλλιτέχνες ανά τον κόσμο «πατούν» με το ένα πόδι στο κλασικό λυρικό θέατρο και με το άλλο στους νυχτερινούς χώρους διασκέδασης.
Αντιμετωπίζει το σύνηθες επικοινωνιακό «πρόβλημα» που έχουν όσοι λυρικοί καλλιτέχνες ανά τον κόσμο «πατούν» με το ένα πόδι στο κλασικό λυρικό θέατρο και με το άλλο στους νυχτερινούς χώρους διασκέδασης. Κανείς δεν ξέρει πού να τους κατατάξει. Εδώ και πολλά χρόνια ο Μάριος Φραγκούλης έχει αποδείξει τις ερμηνευτές του ικανότητες σε ρόλους- κλειδιά λονδρέζικων παραστάσεων όπερας και μιούζικαλ, όπως «Οι Άθλιοι», «Το φάντασμα της όπερας». Όμως, επίσης εδώ και πολλά χρόνια, το παλεύει να αστράψει ως πρωταγωνιστής και σε ελληνικά μιούζικαλ… τέταρτης κατηγορίας- βλέπε «Grease»- αλλά και σε λαϊκά κέντρα κάνοντας ντουέτα με τον Γιώργο Νταλάρα σε τραγούδια λαϊκά, που δεν ταιριάζουν με το ηχόχρωμα της φωνής του ως τενόρου. Μακριά από μας ο συντηρητισμός και οι ταμπέλες στην τέχνη. Ωστόσο, δεν μπορεί, όσο καλός και να είναι σε ένα ιδιαίτερο είδος τραγουδιού, να χώνεται σαν μαϊντανός και σε άλλα μουσικά είδη και να μπασταρδεύει την ηχητική αισθητική μας. Και πείτε μας, τώρα τι δουλειά έχει ο Μάριος Φραγκούλης, ο τενόρος, να ερμηνεύσει το «Carmina Burana» (Ηρώδειο, 26/9) ως βαρύτονος; Εδώ δεν μιλάμε για καλλιτεχνική πρόκληση αλλά για επιπολαιότητα…
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.