Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Περισσότερη «απελευθέρωση» στην ακτοπλοΐα, που μεταφράζεται μεταξύ άλλων σε μεγαλύτερη μείωση του λειτουργικού κόστους, μείωση των οργανικών συνθέσεων των πλοίων (με απλά λόγια: απολύσεις), ζητά η τρόικα.
Περισσότερη «απελευθέρωση» στην ακτοπλοΐα, που μεταφράζεται μεταξύ άλλων σε μεγαλύτερη μείωση του λειτουργικού κόστους, μείωση των οργανικών συνθέσεων των πλοίων (με απλά λόγια: απολύσεις), ζητά η τρόικα.
Η κυβέρνηση θεωρεί ότι έχουν γίνει ήδη πολλά προς την κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού του πλαισίου λειτουργίας της ακτοπλοΐας με τον νόμο 4150 που ψηφίστηκε τον Απρίλιο του 2013, οι δανειστές όμως θέλουν ακόμη περισσότερα στοχεύοντας στην πλήρη απελευθέρωση του κλάδου που σημαίνει μεταξύ άλλων ακόμη μεγαλύτερη μείωση των οργανικών συνθέσεων των πλοίων δηλαδή του μελών του πληρώματος.
Κατά την τελευταία συνάντηση της τρόικας με τον υπ. Ναυτιλίας Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, ο τελευταίος παρουσίασε έκθεση αξιολόγησης για τα μέτρα που έχουν ληφθεί, όπως για παράδειγμα για τα ταχύπλοα για τα οποία μειώθηκε ο χρόνος δρομολόγησής τους, για την κατάργηση της 10μηνης υποχρεωτικής στελέχωσης των πλοίων, για την κατάργηση των εκπτώσεων και για τον αντίκτυπο που είχε η μείωση των συνθέσεων της Αδριατικής.
Η μείωση κατά 50% του ξενοδοχειακού προσωπικού για τον χειμώνα θα εξετασθεί αργότερα όταν θα έχει εφαρμοσθεί και θα έχουν φανεί τα πρώτα αποτελέσματα.
Να σημειωθεί πως και οι ακτοπλοϊκές εταιρείες μέσω του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θεωρούν ότι ελάχιστα πράγματα έχουν αλλάξει και ζητούν «εκσυγχρονισμό» του θεσμικού πλαισίου. Ο ΣΕΕΝ ζητά μεταξύ άλλων αλλαγές που αφορούν το καθεστώς δρομολόγησης των πλοίων, το θεσμικό πλαίσιο για τις άγονες γραμμές και τις οργανικές συνθέσεις. Οι εταιρείες ζητούν να υπάρξει ρύθμιση για τον αριθμό πληρώματος που πρέπει να έχει ένα πλοίο σε όλες τις γραμμές, ανάλογη με αυτή που έγινε για τις γραμμές της Αδριατικής(μείωση πληρωμάτων).
Επίσης, ζητούν την κατάργηση της ρύθμισης που αφορά την ανώτατη τιμολόγηση των εισιτηρίων στην οικονομική θέση, αφού δεν υφίσταται πλέον τέτοιος διαχωρισμός στα πλοία καθώς και την κατάργηση της κρατικής παρέμβασης στην τιμολόγηση των προϊόντων που πωλούνται επί των πλοίων.
Ο ΣΕΕΝ ζητά επίσης να μειωθεί ο ΦΠΑ στις τιμές των εισιτηρίων της ακτοπλοΐας ο οποίος βρίσκεται στο 23%, και να ληφθούν μέτρα για τη μείωση του κόστους καυσίμων.
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.