Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Ως ένα καναρίνι που βρέθηκε στο ανθρακωρυχείο της διάλυσης ευρωπαϊκών τραπεζών και επιβίωσε, παρουσιάζει την Κύπρο ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, Νίκος Αναστασιάδης, σε συνέντευξη που παραχώρησε προς την εφημερίδα Wall Street Journal
Ως ένα καναρίνι που βρέθηκε στο ανθρακωρυχείο της διάλυσης ευρωπαϊκών τραπεζών και επιβίωσε, παρουσιάζει την Κύπρο ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, Νίκος Αναστασιάδης, σε συνέντευξη που παραχώρησε προς την εφημερίδα Wall Street Journal
Με αφορμή την πρώτη επέτειο από το κούρεμα των καταθέσεων, ο κ. Αναστασιάδης δηλώνει στη συντάκτρια της εφημερίδας, Ματίνα Στέβις πως «το σύστημα αυτό έπρεπε να δοκιμαστεί σε μία χώρα, η οποία δεν θα προκαλούσε συστημικά προβλήματα στην υπόλοιπη Ευρωζώνη. Γι’ αυτό, το κούρεμα εφαρμόστηκε οριοθετώντας τα υποκαταστήματα στην Ελλάδα, για να σταματήσει τη διάδοση του ιού και η δημιουργία επιπτώσεων στο υπόλοιπο σύστημα».
Το δημοσίευμα περιγράφει τις εξελίξεις στον τραπεζικό τομέα με το κλείσιμο της Λαϊκής και την αναδιάρθρωση της Τράπεζας Κύπρου και τους περιορισμούς που τέθηκαν στην διακίνηση κεφαλαίων. Ο N. Αναστασιάδης δηλώνει στην εφημερίδα ότι αυτοί οι περιορισμοί θα αρθούν μέχρι το τέλος του έτους.
Η συντάκτρια αναφέρει με γραφικό τρόπο πως το καναρίνι που το έβαλαν στο ανθρακωρυχείο επέζησε, αλλά ακόμη υποφέρει από αυτό.
Η εφημερίδα γράφει πως ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας είναι προσεκτικός όταν προειδοποιεί άλλες χώρες οι οποίες θα αντιμετωπίσουν παρόμοιες καταστάσεις.
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.