Έρχονται σημαντικές αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις αστικές συγκοινωνίες. Πολλές γραμμές των ΕΘΕΛ θα μειωθούν και θα μετατραπούν σε τροφοδοτικές του Μετρό. Παράλληλα θα αυξηθεί η συχνότητα των διελεύσεων στα σημεία που η επιβατική κίνηση είναι μεγάλη.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας το «Εθνος», οι βασικές αλλαγές που επεξεργάζονται στον ΟΑΣΑ είναι:
-Μείωση του μήκους της διαδρομής λεωφορειακών γραμμών ώστε να μετατραπούν σε τροφοδοτικές του Μετρό.
-Ενίσχυση λεωφορειακών γραμμών σε περιοχές που δεν εξυπηρετεί το Μετρό.
-Αλλαγή στις συχνότητες διέλευσης των λεωφορείων σε περιοχές που η επιβατική κίνηση είναι αυξημένη και μείωση όπου δεν είναι μεγάλη.
Με στόχο την επιστροφή του επιβατικού κοινού στα ΜΜΜ αλλάζει και η τιμολογιακή πολιτική στα εισιτήρια από τον Σεπτέμβριο.
Συγκεκριμένα:
-Μειώνεται το εισιτήριο για όλα τα Μέσα από 1,40 σε 1,20 ευρώ με παράλληλη μείωση του χρόνου ισχύος από τα 90 στα 70 λεπτά.
-Καταργείται το εισιτήριο απλής διαδρομής για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ που κοστίζει 1,20 ευρώ.
-Μειώνεται το κόστος της κάρτας για όλα τα Μέσα από τα 45 στα 30 ευρώ και καταργείται η κάρτα λεωφορείων, τραμ, τρόλεϊ των 20 ευρώ
-Στη διάθεση του κοινού θα τεθούν οι τριμηνιαίες και εξαμηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών
-Εισαγωγή πενθήμερου εισιτηρίου 10 ευρώ και κατάργηση του 7ημερου που κοστίζει 14 ευρώ
Πηγή: ΕΘΝΟΣ