Η διαφημιστική καμπάνια τιτλοφορείται «Cups of Kindness» και 25 λεπτά του δολαρίου από κάθε ρόφημα θα πηγαίνουν στη χρηματοδότηση του «Born This Way», που έχει ως στόχο την ενημέρωση του κόσμου ώστε να εκλείψει το στίγμα γύρω από τα θέματα της ψυχικής υγείας και την προώθηση της καλοσύνης.
Στα ροφήματα περιλαμβάνονται δύο ήδη γνωστά ροφήματα της αλυσίδας με ροζ χρώμα και δύο καινούργια. Το ένα από αυτά έχει άρωμα βατόμουρο και λεμονάδα μάτσα, δηλαδή έναν συνδυασμό τσαγιού μάτσα με παραδοσιακή λεμονάδα που όπως λέει η Lady Gaga το «ερωτεύτηκε αμέσως».
Τα Starbucks έχουν συνεισφέρει τουλάχιστον 250 χιλιάδες δολάρια για την ίδρυση του ιδρύματός της ποπ σταρ.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ