Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το ράγισμα ενός παραθύρου στην καμπίνα του αεροπλάνου μπορεί να προκαλέσει έκρηξη εξαιτίας της αποσυμπίεσης.
Το στρογγυλεμένο παράθυρο έχει πιο δυνατή δομή και σπάει τόσο εύκολα, όταν ασκηθεί έντονη πίεση πάνω του.
Το πρόβλημα των παραθύρων του αεροπλάνου έγινε για πρώτη φορά αντιληπτό όταν το πρώτο εμπορικό αεροσκάφος, το βρετανικό De Havilland Comet, συνετρίβη τρεις φορές από τότε που βγήκε στην κυκλοφορία, το 1952.
Ο λόγος ήταν η αλλοίωση των μετάλλων. Η μεγαλύτερη φθορά που έφτανε το 70% προερχόταν από τις γωνίες των παραθύρων του αεροσκάφους.
Όπως αναφέρει το Real Engineering, «η πίεση εξαπλώνεται ομαλά μέσα σε ένα υλικό, αν όμως τοποθετηθεί ένα εμπόδιο στην πορεία της, αναγκάζεται να αλλάξει κατεύθυνση με αποτέλεσμα η πίεση να συσσωρεύεται σε ορισμένες περιοχές (stress concentration)».
Το αποτέλεσμα ήταν ο σχεδιασμός των παραθύρων να αλλάξει άμεσα, παίρνοντας το γνωστό οβάλ σχήμα που έχουν σήμερα.
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.