Σύμφωνα με τις typologies.gr οι πρώτες ενδείξεις της διαφημιστικής δαπάνης του Μαρτίου δείχνουν μια μικρή ανάσχεση στα έσοδα των τηλεοπτικών σταθμών.
Οι διαφημιζόμενοι γίνονται πιο συντηρητικοί, φοβούμενοι πως ο κόσμος θα περιοριστεί στα σπίτια του.
Σύμφωνα με τις typologies.gr οι πρώτες ενδείξεις της διαφημιστικής δαπάνης του Μαρτίου δείχνουν μια μικρή ανάσχεση στα έσοδα των τηλεοπτικών σταθμών.
Οι διαφημιζόμενοι γίνονται πιο συντηρητικοί, φοβούμενοι πως ο κόσμος θα περιοριστεί στα σπίτια του.