Ο ανταγωνισμός ανεβάζει τα «γράδα» τηλεθέασης- Πρώτος και χθες ο «Σασμός»
Έπειτα από το κάπως χαλαρό Παρασκευοσαββατοκύριακο καταγράφηκε αυξητική τάση στην συγκέντρωση τηλεθεατών ενώπιον των τηλεοράσεων, ιδίως στη ζώνη υψηλής απόδοσης, όπως καταγράφεται από τη Nielsen.
Στο διάστημα 21.00- 23.00 γίνεται «της κακομοίρας», αν συνυπολογίσετε ότι ταυτόχρονα προβάλλονται οι σειρές του Alpha, του Mega, το ριάλιτι του Σκάι και το ριάλιτι του Star, χώρια όλα τα άλλα προγράμματα στα άλλα κανάλια.
Ωστόσο αθροιστικά στο διάστημα αυτό καταγράφεται υψηλή συγκέντρωση με αφορμή τις προτάσεις των Alpha, Mega, Σκάι. Φαίνεται άλλωστε από τα μερίδια της χρονικής ζώνης.
Για μια ακόμη φορά οι σειρές μυθοπλασίας έλαβαν διαστάσεις… συμπληγάδων στις οποίες βρέθηκαν τα ριάλιτι. Τη μάχη της τηλεθέασης φαίνεται να έχασε το «MasterChef» το οποίο δεν κατάφερε να πλασαριστεί στη δεκάδα με τα δημοφιλέστερα της Δευτέρας.
Βελτίωση στην απόδοση τους παρουσίασαν και το «Μαύρο ρόδο» και η σατιρική «Ράδιο αρβύλα».
Διαβάστε επίσης:
«Σπάει» τη σιωπή της η Φαίη Σκορδά: Απαντά δημοσίως για την αποχώρηση του Βασίλη Νομικού (Video)
ΑΝΤ1: Έρχονται οι «Προδότες» – Νέο ριάλιτι με υψηλό χρηματικό έπαθλο
Μάρα Ζαχαρέα: «Ετσι γνώρισα τον Ρουσόπουλο – Το παράκανα σε αυστηρότητα με τον γιό μου» (Video)