Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για τις ελλείψεις στις υποδομές στους ελληνικούς σιδηρόδρομους μετά το δυστύχημα στα Τέμπη.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Open, οι σταθμάρχες έστειλαν το 2021 έγγραφο στο υπουργείο Μεταφορών, στον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ και στην πρόεδρο της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων.
Σε αυτό αναφέρουν ότι έχουν πληροφορηθεί για την κατάργηση του σταθμού της Έδεσσας. Σύμφωνα με τους ίδιους, αυτό θέτει σε κίνδυνο την ασφαλή λειτουργία των συρμών και καταστρατηγεί τον γενικό κανονισμό κυκλοφορίας, τονίζοντας ότι είναι νόμος του κράτους και δεν γίνεται να αγνοείται.
Στο έγγραφο αναφέρουν ότι από το Πλατύ μέχρι τη Φλώρινα και αντίστροφα, πρόκειται για μία τεράστια απόσταση 340 χιλιομέτρων όπου το τρένο χρειαζόταν 4:20 λεπτά για να τη διασχίσει χωρίς την εποπτεία κάποιου σταθμάρχη.
Μάλιστα επισημαίνουν τους σοβαρούς κινδύνους, καθώς είχαν καταγγείλει ότι σε πολλά σημεία υπάρχουν κατολισθήσεις βράχων και είναι αδύνατη η επικοινωνία με κάθε τρόπο. Επιπλέον σημείωναν ότι υπάρχουν 10 «τυφλές» διαβάσεις, 14 τούνελ και 5 γέφυρες.
Μέσα από τα έγγραφα που έχουν στα χέρια τους οι εργαζόμενοι φαίνεται πόσο σοβαρή είναι κατάσταση σε μεγάλο μέρος του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας. Την ίδια ώρα σημειώνουν ότι όσες φορές και αν οι εργαζόμενοι επανέφεραν οι εργαζόμενοι, δεν βρέθηκε λύση.
Διαβάστε επίσης:
Το Βατικανό παρέδωσε στην Ελλάδα τρία θραύσματα του Παρθενώνα
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.