search
ΔΕΥΤΕΡΑ 13.05.2024 18:55
MENU CLOSE

Carrefour Ελλάδας: Στα 7,5 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις το 2022 – Τα σχέδια ανάπτυξης της Retail & More

28.07.2023 12:17
carrefour_new

Τα 7,5 εκατομμύρια ευρώ ξεπέρασαν οι λιανικές πωλήσεις των καταστημάτων Carrefour στην Ελλάδα το 2022, που επέστρεψαν μετά από 10 χρόνια απουσίας μέσω της συνεργασίας μεταξύ της γαλλικής αλυσίδας και της Retail & More, θυγατρικής εταιρείας του ομίλου AVE.

Ο τζίρος αφορά σε 16 καταστήματα franchise που είχε η αλυσίδα το 2022 ενώ σήμερα ο αριθμός τους έχει φτάσει ήδη τα 28, ενώ στόχος για το 2023 είναι να ανοίξουν συνολικά πάνω από 20 νέα καταστήματα franchise κυρίως στην επαρχία και σε τουριστικές περιοχές.

Σε ότι αφορά τα οικονομικά μεγέθη αποκλειστικά της Retail & More, το 2022 έκλεισε με τζίρο 951.541,26 ευρώ, ενώ το αποτέλεσμα προ φόρων ήταν ζημιογόνο και διαμορφώθηκε στα -994.940,21 ευρώ, καθώς η εταιρεία ακόμη ανέπτυσσε τις οργανωτικές της δομές.

Συγκεκριμένα η εταιρεία επένδυσε σε υποδομές όπως συστήματα μηχανοργάνωσης, υπηρεσίες logistics και σε ανθρώπινο δυναμικό και εφάρμοσε ένα πλαίσιο ποιοτικού ελέγχου για τα προϊόντα που διακινεί.

Επιπλέον προχώρησε και στη δημιουργία ενός πρότυπου εταιρικού καταστήματος στον Πειραιά, που χρησιμεύει και σαν εκπαιδευτικό κέντρο, ενώ διακίνησε πάνω από 600 κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας.

Μέχρι στιγμής τα καταστήματα που έχουν αναπτυχθεί φέρουν την επωνυμία Carrefour Express και Carrefour Market αλλά η εταιρεία έχει ανακοινώσει πως στην Ελλάδα θα αναπτύξει καταστήματα και με τα σήματα: Carrefour Bio, Carrefour Flash και Supeco.

Στο πλάνο της Retail & More περιλαμβάνεται και η ωρίμανση των καταστημάτων που ξεκίνησαν την λειτουργία τους το 2022, καθώς και η ενίσχυση των εταιρικών καταστημάτων σε στρατηγικά σημεία στα αστικά κέντρα και η συνέχιση των επενδύσεων σε υποδομές και καταστήματα.

Επιπλέον, η Retail & More δεν αποκλείει ενδεχόμενες εξαγορές άλλων αλυσίδων, εφόσον αυτές παρουσιαστούν σαν συνέπεια της συγκέντρωσης του κλάδου, ενώ προσβλέπει επίσης στη δημιουργία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας από Έλληνες παραγωγούς με στόχο την προβολή των τοπικών προϊόντων και την ενίσχυση της εταιρικής ταυτότητας και της πιστότητας των καταναλωτών.

Διαβάστε επίσης:

Θεόνη: Στρατηγικές επενδύσεις σε γραμμή παραγωγής και κέντρο logistics μετά την επιτυχημένη ΑΜΚ

Μυτιληναίος: Έρχεται στρατηγική εξαγορά στον κλάδο μεταλλουργίας

Εξαγορά του 50% της Enel Green Power Hellas από τη Macquarie – Στα 345 εκατ. ευρώ το deal

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΔΕΥΤΕΡΑ 13.05.2024 18:53