Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Αντιδράσεις προκάλεσε βίντεο που δημιούργησε μια ομάδα νέων για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης.
Το βίντεο ανέβηκε στο λογαριασμό του Οργανισμού στα social media (και κατέβηκε) και ήταν στο πλαίσιο διαφημιστικής καμπάνιας για την προβολή της Θεσσαλονίκης και στο οποίο διαφημίζεται ως σήμα κατατεθέν για την προσέλκυση τουριστών ο φραπές και η λέξη «μαλ…».
Όπως είναι φυσικό αυτό προκάλεσε πολλές αντιδράσεις, με αποτέλεσμα μετά από λίγη ώρα να κατέβει.
Η η αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, μιλώντας στον Status Fm ανέλαβε την ευθύνη. Σύμφωνα με την ίδια δεν πρόκειται για την κεντρική διαφημιστική καμπάνια για την Θεσσαλονίκη, αλλά για ένα reel το οποίο, όπως είπε, «όπως ανέβηκε στα social media, έτσι κατέβηκε».
Όπως είπε «μια ομάδα 9 παιδιών ήταν να γυρίσουν κάτι που να είναι λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη, γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά. Πιστεύω ότι ήταν και χιουμοριστικό. Το βιντεάκι εγκρίθηκε με τις διαδικασίες που ακολουθούνται πάντα. Από εκεί και πέρα είτε γίνεται αποδεκτό, όπως γίνονται πάρα πολλά βίντεο μέχρι τώρα, προφανώς δεν είναι ακόμη καιρός, δεν έχουμε ωριμάσει, θέλουμε ναι μεν να είμαστε όντως μια πόλη όπου μπορεί, μια Ελλάδα όπου μπορεί, η λέξη αυτή κάθε δεύτερη κουβέντα να ακούγεται, αλλά όταν την διακωμωδούμε και αυτοσαρκαζόμαστε, προφανώς θέλουμε ακόμη δουλειά».
«Έχουμε πει ότι θα κάνουμε reel, υπάρχει μια εμπιστοσύνη, κι αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη, δεν την πετάω σε κανέναν άλλον, ότι μπορεί η πρόεδρος να εγκρίνει ή να μην εγκρίνει σε συνεργασία με αυτούς που έχουμε αναθέσει να κάνουν κάποια πράγματα, εγώ την έχω λοιπόν την ευθύνη ως Βούλα Πατουλίδου, πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής», πρόσθεσε.
Σημείωσε ότι το βίντεο το είδε μόνο η ίδια εξηγώντας ότι «είχα την άδεια από το Διοικητικό Συμβούλιο να ανεβάζουμε τα reel. Άρα την ευθύνη την έχω εγώ».
«Μείνανε στο λίγο στο μικρό, αυτό που ειλικρινά σας λέω φεύγει σαν καταρράκτης, σα νερό, το “μ@λ@κ@ς”, που είναι τόσο ωραία δοσμένο, κατ’ εμέ. Για την δική μου αισθητική. Η αισθητική η δική μου μπορεί να μην ταιριάζει με όλων των άλλων. Όλο το υπόλοιπο, έχοντας όλες αυτές τις γλυκές ιστορίες του φραπέ. Δεν είναι σποτ είναι ένα reel, ανεβαίνει, κατεβαίνει, προχωράμε, δεν είναι η κεντρική διαφημιστική καμπάνια της Θεσσαλονίκης».
Επίσης η κ. Πατουλίδου χαρακτήρισε το περιστατικό ως «Μια αστοχία για το τώρα, μπορεί μετά από δύο χρόνια να είναι το καλύτερο».
Διαβάστε επίσης:
Διακοπή κυκλοφορίας στην ευρύτερη περιοχή της Κάρλας λόγω κινδύνου πλημμυρών
Blue Horizon: Νέο σοκαριστικό ηχητικό – «Σε κανέναν κουβέντα παιδιά»
Ο μολυσμένος αέρας μπορεί να προκαλέσει καρκίνο του μαστού
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.