ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 05.09.2025 06:15
MENU CLOSE

Ραδιόφωνο: Οι «πρωταγωνίστριες» εταιρείες σε διαφημιστική δαπάνη

04.10.2023 09:59

Θεσμικοί επενδυτές για το ραδιόφωνο είναι τα τρόφιμα και τα ποτά.

Επι πλέον έχει σταθμιστεί ότι ο ημερήσιος χρόνος ακρόασης ανέρχεται σε 243 λεπτά, που σημαίνει ότι ο μέσος ακροατής αφιερώνει τουλάχιστον ένα τετράωρο στο ραδιόφωνο.

Στο διάστημα ΙανουαρίουΣεπτεμβρίου 2023 τα διαφημιστικά μηνύματα τα οποία ακούστηκαν από τις ραδιοσυχνότητας κάλυψαν αθροιστικά 106.468.171 δευτερόλεπτα ραδιοφωνικού «αέρα» ή πιο συμπυκνωμένα 1.232 ημέρες.

Βέβαια ο διαφημιστικός χρόνος στο εννιάμηνο του 2023 ήταν μειωμένος κατά 6,53% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα σύμφωνα με στοιχεία της Spot Monitor.  Στα αθηναϊκά ραδιόφωνα η μείωση ήταν της τάξης του 1,02%, δεκαπλάσια ήταν στην Θεσσαλονίκη (10,01%) και σχεδόν εννιά φορές μεγαλύτερη ήταν στα περιφερειακά ραδιόφωνα (8,77%).

Σταθερά επενδύει στο Μέσο, ακριβώς λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που το διακρίνουν, στο πλαίσιο των επικοινωνιακών «εκστρατειών» για προβολή ο κλάδος των «Τροφίμων και Ποτών». Ακολουθεί ο κλάδος επιχειρήσεων οι οποίες δραστηριοποιούνται στη διασκέδαση, το Δημόσιο και ο τομέας του οικοδομικού εξοπλισμού.

Την τριάδα των επιχειρήσεων με τις σημαντικότερες διαφημιστικές δαπάνες στο ραδιόφωνο αποτελούν αλυσίδες σούπερ μάρκετς. Εκείνη του Μασούτη έχει το μεγαλύτερο μερίδιο διαφημιστικού χρόνου πανελλαδικά και ακολουθούν οι ΑΒ Βασιλόπουλος και Lidl.

Η Cosmote στην Αθήνα, η Μασούτης στη Θεσσαλονίκη και η ΑΒ Βασιλόπουλος στην Περιφέρεια ήταν οι τρείς εταιρείες με την πιο έντονη διαφημιστική κάλυψη ραδιοφωνικού χρόνου ανά περιοχή αντιστοίχως.

Διαβάστε επίσης:

Φάρμα: Όταν οι παίκτες μαθαίνουν για τις καταστροφικές πλημμύρες στη Θεσσαλία (Video)

Με τον «Σασμό» στην κορυφή τηλεθέασης των προγραμμάτων άρχισε η εβδομάδα

Τηλεθέαση: Με πρωτιά «άνοιξε» η εβδομάδα για τον Alpha (πίνακας)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 05.09.2025 05:58
Exit mobile version