search
ΠΕΜΠΤΗ 02.05.2024 22:03
MENU CLOSE

Έλεγχοι σε 1.370 αεροπλάνα της Boeing παγκοσμίως λόγω «χαλαρής βίδας»

29.12.2023 17:49
aeroplana-new

Συναγερμός έχει σημάνει στις αεροπορικές εταιρείες, καθώς πρέπει να επιθεωρήσουν όλα τα αεροσκάφη 737 Max για μια πιθανή «χαλαρή βίδα» στο σύστημα πηδαλίου.

Σύμφωνα με το CNN, μια ανώνυμη διεθνής αεροπορική εταιρεία βρήκε ένα μπουλόνι με ένα παξιμάδι που έλειπε σε ένα μηχανισμό σύνδεσης του πηδαλίου ελέγχου κατά τη διεξαγωγή της συνήθους συντήρησης – και βρήκε ένα παρόμοιο μπουλόνι που δεν ήταν σωστά σφιγμένο σε ένα αεροπλάνο που δεν είχε ακόμη παραδοθεί. Το πηδάλιο ενός αεροπλάνου χρησιμοποιείται για τον έλεγχο και τη σταθεροποίηση του αεροσκάφους κατά την πτήση.

Η Boeing δήλωσε ότι το αεροπλάνο με το μπουλόνι που έλειπε επιδιορθώθηκε, αλλά θέλει να διασφαλίσει ότι και τα 1.370 αεροπλάνα 737 Max που βρίσκονται σε λειτουργία παγκοσμίως θα ελεγχθούν για παρόμοια προβλήματα.

«Το πρόβλημα που εντοπίστηκε στο συγκεκριμένο αεροπλάνο έχει αποκατασταθεί», ανέφερε σε δήλωσή του εκπρόσωπος της Boeing. «Από περίσσεια προσοχής, συνιστούμε στους φορείς εκμετάλλευσης να επιθεωρήσουν τα αεροπλάνα 737 Max και να μας ενημερώσουν για τυχόν ευρήματα», σημείωσε ο ίδιος.

Η Boeing ενημέρωσε την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA), η οποία δήλωσε την Πέμπτη ότι η επιθεώρηση αφορά την αναζήτηση «μιας πιθανής χαλαρής βίδας στο σύστημα ελέγχου του πηδαλίου». Η εργασία διαρκεί περίπου δύο ώρες, σύμφωνα με την FAA, και οι αεροπορικές εταιρείες θα αναφέρουν την πρόοδο των επιθεωρήσεών τους στη ρυθμιστική αρχή.

Η Boeing δήλωσε ότι η επισκευή περιλαμβάνει την αφαίρεση ενός πίνακα πρόσβασης και την οπτική επικύρωση των παξιμαδιών και των μπουλονιών. Η Boeing θα πραγματοποιεί την επιθεώρηση σε όλα τα νέα αεροσκάφη που θα προχωρήσουν στο μέλλον.

Πρόσθετα μέτρα

Η FAA δήλωσε ότι «θα εξετάσει το ενδεχόμενο λήψης πρόσθετων μέτρων με βάση οποιαδήποτε περαιτέρω ανακάλυψη χαλαρού ή ελλείποντος υλικού».

Το εν λόγω εξάρτημα αποτελεί κρίσιμο στοιχείο ασφαλείας, για το οποίο η FAA απαιτεί διπλή επιθεώρηση. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να υπογράψουν δύο ομάδες ματιών ότι είναι έτοιμο για πτήση.

Τα προβλήματα μηχανικής και ποιότητας της Boeing έχουν δημιουργήσει μεγάλες προκλήσεις για την εταιρεία. Οι συντριβές δύο αεροσκαφών 737 Max που προκάλεσαν τον θάνατο και των 346 επιβατών στις πτήσεις οδήγησαν σε μια παραλυτική 20μηνη καθήλωση του αεροπλάνου. Ήταν επίσης μία από τις πιο δαπανηρές εταιρικές τραγωδίες στην ιστορία, κοστίζοντας στην Boeing περισσότερα από 20 δισεκατομμύρια δολάρια.

Το Max επέστρεψε στον αέρα μεταφέροντας επιβάτες στις περισσότερες αγορές σε όλο τον κόσμο από τα τέλη Δεκεμβρίου του 2020. Αλλά έχει αντιμετωπίσει και άλλα προβλήματα, μεταξύ άλλων τον Απρίλιο, όταν η Boeing δήλωσε ότι ανακάλυψε ένα κατασκευαστικό πρόβλημα με ορισμένα αεροσκάφη 737 Max, αφού ένας προμηθευτής χρησιμοποίησε μια «μη τυποποιημένη διαδικασία κατασκευής» κατά την εγκατάσταση δύο εξαρτημάτων στην πίσω άτρακτο – αν και η Boeing επέμεινε ότι το πρόβλημα δεν αποτελούσε κίνδυνο για την ασφάλεια.

Διαβάστε επίσης:

Βασιλικό σκάνδαλο στην Ισπανία: Ο πρώην γαμπρός της Λετίθια βγάζει ξανά στη φόρα τα άπλυτά της

Le Figaro: Αρκετοί οι Γάλλοι συνταξιούχοι επιλέγουν να ζήσουν σε Ελλάδα και Κύπρο – Τι φόρους γλιτώνουν

Φρέντι Μπελέρης στο δικαστήριο: «Η υπόθεση είναι κακοστημένη – Αντιμετωπίζομαι μεροληπτικά»

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 02.05.2024 22:02