Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Σε δημόσια διαβούλευση τον Σεπτέμβριο τίθεται, μετά από 17 χρόνια, ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ).
Κυβερνητικές πηγές τονίζουν πως στόχος είναι να μπει ένα «φρένο» στις μεγάλες ταχύτητες εντός της πόλης, καθώς η Ελλάδα βρίσκεται στην 4η χειρότερη θέση ως χώρα στην Ευρώπη σε νεκρούς από τροχαία, ενώ την περασμένη δεκαετία ήταν πρώτη. Να σημειωθεί πως οι νεκροί από τροχαία το 2023 ήταν περίπου 650.
Σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.). Βάσει του νέου ΚΟΚ, οι ποινές θα αφορούν τον οδηγό και όχι το όχημα.
Εξετάζεται επίσης η μείωση του ορίου ταχύτητας στον εσωτερικό αστικό ιστό και σε δρόμους ήπιας κυκλοφορίας.
Έτσι, στην περίπτωση που η παράβαση αφορά το ίδιο το όχημα -όπως για παράδειγμα η στάθμευση σε θέση ΑμεΑ, καθώς προβλέπεται η αφαίρεση των πινακίδων του οχήματος- θα πρέπει, για να παραλάβει τις πινακίδες ο οδηγός, να παραδώσει την άδειά του.
Διαβάστε επίσης:
«Καμπανάκι» από meteo.gr: Υψηλότερη θερμοκρασία από το σύνηθες στο 80% των ημερών του 2024
Σπάρτη: Πατέρας κατηγορείται πως βίαζε την ανήλικη κόρη του επί 5 χρόνια
Κίνηση στους δρόμους: Χάος στον Πειραιά – Φεύγουν και οι τελευταίοι Αθηναίοι
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.