Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Επείγουσα έκκληση στο Κογκρέσο να ψηφίσει τη νομοθεσία για την προστασία της ιδιωτικής ζωής, έκανε η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ, μετά την τετραετή έρευνά της, για το πώς χρησιμοποιούν τα προσωπικά μας δεδομένα τα κοινωνικά δίκτυα και οι ψηφιακές πλατφόρμες.
Σύμφωνα με τα ευρήματά τους, οι πλατφόρμες όχι μόνο γνωρίζουν τα πάντα από τους λογαριασμούς των χρηστών, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις εμπορεύονται προσωπικά δεδομένα, κερδίζοντας δισεκατομμύρια.
«Ελέγχουν τι διαβάζουμε, τους ιστότοπους που επισκεπτόμαστε, αν είμαστε παντρεμένοι, αν έχουμε παιδιά, το επίπεδο σπουδών μας, το ύψος των εισοδημάτων μας, την τοποθεσία μας, τις αγοραστικές μας συνήθειες, τα προσωπικά μας ενδιαφέροντα και σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και την κατάσταση της υγείας μας και τις θρησκευτικές μας πεποιθήσεις» αναφέρει το πόρισμα της έρευνας.
Η έρευνα έδειξε πως οι εταιρείες πωλούν δεδομένα σε ξένες εταιρείες, ενώ χρησιμοποιούν ακόμη και τεχνητή νοημοσύνη για να το εκμεταλλευτούν.
Από όλες τις εταιρείες που ερευνήθηκαν, μόνο η google έχει αντιδράσει μέχρι στιγμής.
«Δεν πουλάμε ποτέ προσωπικά δεδομένα, ούτε χρησιμοποιούμε ποτέ ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα για να προωθούμε διαφημίσεις» ανέφερε σε ανακοίνωσή της.
Στο πόρισμα της Επιτροπής Εμπορίου, τονίζουν ότι το πιο ανησυχητικό στοιχείο είναι πως ακόμη και όταν ο χρήστης ζητάει να σβηστούν προσωπικά δεδομένα του, οι εταιρείες αφαιρούν μόνο ορισμένα από αυτά, όπως πχ το ονοματεπώνυμο, ωστόσο κρατούν άλλα στοιχεία με αποτέλεσμα ο χρήστης να παραμένει αναγνωρίσιμος.
Διαβάστε επίσης:
Ρωσική πυραυλική επίθεση στο λιμάνι της Οδησσού – Επλήγη πλοίο
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.