Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Η BMW M5, το θρυλικό supersaloon της γερμανικής μάρκας, επιστρέφει ισχυρότερη από ποτέ, συνδυάζοντας δυναμικότητα και άνεση με ένα επιπλέον… συστατικό για τη νέα γενιά.
Η συνταγή για μία BMW M5 ακούγεται απλή: Παίρνεις την πολυτελή Σειρά 5 και τη μετατρέπεις σε έναν πύραυλο εδάφους, που στοχεύει τόσο στο να κατακτήσει τη γερμανική autobahn, όσο στο να σε μεταφέρει στο επόμενό σου meeting με την απόλυτη ταχύτητα και άνεση. Συνδυάζει διακριτικότητα και δυναμισμό με έναν μοναδικό τρόπο και προσαρμόζεται άριστα σε κάθε περίσταση.
Από την πρώτη γενιά της μέχρι και σήμερα, η BMW M5 ήταν πάντοτε ένα αυτοκίνητο που προκαλούσε έντονα συναισθήματα στους οπαδούς της μάρκας, και όχι αναγκαία θετικά, καθώς πάντοτε υπήρχε κάποιο αμφιλεγόμενο χαρακτηριστικό που δίχαζε το κοινό.
Η Ε60 είχε έναν V10 αντί για τον τυπικό εξακύλινδρο της BMW, η F10 δεν ήταν πλέον ατμοσφαιρική και δεν προσφερόταν με χειροκίνητο κιβώτιο, η F90 ήταν βαριά λόγω της τετρακίνησης. Κάτι που χαρακτηρίζει όλες τις Μ5, πάντως, είναι η αδιαφορία που δείχνουν για την επιτυχία τους με την τρέχουσα διαμόρφωση, μαζί με την επιμονή τους στο να επιμένουν στην προσπάθεια να… επανεφεύρουν τον τροχό, χρησιμοποιώντας διαφορετικούς κινητήρες, αλλά και αναβαθμίζοντας συνεχώς τις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί.
Ακολουθώντας αυτήν την τάση, η έβδομη γενιά έχει τη δική της ιδιαιτερότητα: ένα πορτάκι φόρτισης στο εμπρός αριστερό φτερό, από το οποίο γεμίζουν οι μπαταρίες για το υβριδικό σύστημά της. Με άλλα λόγια, είναι ένα plug-in hybrid.
«Μια BMW M5 με ηλεκτροκινητήρες; Ας το κρίνω αρνητικά χωρίς να το έχω οδηγήσει», σκέφτηκε ένα μεγάλο μέρος του Ιnternet, όταν αποκαλύφθηκε η νέα γενιά, που ουσιαστικά υιοθετεί το σύστημα κίνησης της κτηνώδους ΧΜ. Στα καλά νέα -και αντίθετα με άλλες γερμανικές εταιρίες- το υβριδικό σύστημα δεν έφερε μαζί έναν μικρότερο θερμικό κινητήρα. Όχι, εδώ έχουμε ακόμη τον εξωφρενικό «S68», έναν twin-turbo V8 4,4 λίτρων, ο οποίος είναι παραπάνω από επαρκής για να κινηθείς ταχύτατα ακόμη και όταν αδειάσεις τις μπαταρίες του. Στα κακά νέα, το υβριδικό σύστημα μαζί με τις καινούργιες τεχνολογίες που διαθέτει αύξησαν το βάρος της κατά 540 κιλά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Παρά τα επιπλέον κιλά βέβαια, προσωπικά θεωρώ το plug-in υβριδικό σύστημα μια σωστή προσθήκη, για λόγους που θα δούμε παρακάτω, αλλά για πολλούς αυτό ήταν ένα ασυγχώρητο λάθος από την BMW.
Όταν βέβαια η προηγούμενη γενιά της ανέβασε το πήχυ τόσο ψηλά, ήταν αναμενόμενο οι απαιτήσεις των αγοραστών για τη νέα BMW Μ5 να είναι σχεδόν υπερβολικές. Αν όμως δεν είχε αλλάξει δραστικά το σύστημα κίνησης, η ιπποδύναμή της δύσκολα θα ξεπερνούσε τους 700 ίππους και θα είχε ελάχιστες ουσιαστικές διαφορές από το μοντέλο που αντικατέστησε. Άρα, καλή η νοσταλγία, αλλά εδώ έχουμε ένα άκρως μοντέρνο σύστημα κίνησης με εκρηκτικές επιδόσεις.
Διαβάστε περισσότερα στο autotypos.gr
Διαβάστε επίσης:
H Stellantis «σκότωσε» τη Maserati
M4 CS Edition VR46: Αυτή η BMW… είναι του γιατρού
Παρουσιάστηκαν και επίσημα στην Ελλάδα τα πρώτα μοντέλα των Omoda και Jaecoo – Δείτε τις τιμές τους
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.