Metro UK: Τα ελληνικά νησιά που «κερδίζουν τη μάχη με τον υπερτουρισμό» - Στην κορυφή η Σκόπελος (photos)
Κατάλογο με τα μη συμβατικά ελληνικά νησιά που «κερδίζουν τη μάχη με τον υπερτουρισμό» δημοσίευσε η βρετανική εφημερίδα Metro αναδεικνύοντας τη Σκόπελο στην κορυφή ανάμεσα σε προορισμούς από τις Κυκλάδες, τα Επτάνησα και το Βόρειο Αιγαίο.
Τη λίστα με τα καλύτερα «λιγότερο γνωστά» ελληνικά νησιά που αξίζει καποιος να επισκεφθεί συμπληρώνουν σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα:
– οι Παξοί (βράχοι που κόβουν την ανάσα, κρυφές παραλίες, ελαιώνες, αμπέλια και ιαματικές πηγές)
– η Νάξος (must προορισμός για τους λάτρεις της ιστορίας)
– η Σίφνος (περισσότερο γνωστή για δύο πράγματα: τη γαστρονομία και την κεραμική)
– η Ικαρία (ένα εξαιρετικό μέρος για να συνδεθείτε με τη φύση, γνωστό για τον αργούς ρυθμούς ζωής) και
– η Λευκάδα (η «Καραϊβική της Ευρώπης» για τις εκπληκτικές παραλίες της).
«Η Σκόπελος συγκινεί με το απαράμιλλο φυσικό κάλλος και εντυπωσιάζει με το εύρος εναλλακτικών επιλογών. Εξωτικά γαλαζοπράσινα νερά, κρυμμένοι ορμίσκοι, εξαιρετική γαστρονομία, ζεστή φιλοξενία, διασκέδαση, χαλάρωση, πεζοπορία, ποδηλασία, καταδύσεις, θαλάσσια σπορ, ναυτικές εξορμήσεις, παραδόσεις και πολιτιστικές εκδηλώσεις είναι λόγοι για να αφιερώσει κανείς πάνω από επτά μέρες στον καταπράσινο παράδεισο των Σποράδων. Το Mamma Mia εμπνέει τους ταξιδιώτες από πολλές χώρες του εξωτερικού για να γίνουν “πρωταγωνιστές” στις διακοπές τους, δίνοντας τον “ρυθμό” που θέλουν οι ίδιοι, από χαλάρωση και ηρεμία μέχρι αναζωογόνηση, άθληση και αδιάκοπη εξερεύνηση σε χωριά και παραλίες» επισημαίνει ο εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Τουρισμού του Δήμου Σκοπέλου, Γιώργος Παπαδαυίδ.
Στην κατεύθυνση αυτή, το βρετανικό ταξιδιωτικό κοινό δηλώνει εντυπωσιασμένο μέσα στην «καρδιά» του χειμώνα από την άρρηκτη σχέση του διαχρονικού μιούζικαλ Mamma Mia με τον προορισμό όπως αναδεικνύεται μέσα από την πρόσφατη συνεργασία του Δήμου Σκοπέλου με το Mamma Mia The Party, τη γαστρονομική και μουσικοχορευτική παράσταση που συνεχίζεται και το 2025 στην Βρετανική πρωτεύουσα. «Αυτή η εμπειρία έφερε μια καλοκαιρινή αύρα σε μια κρύα και μάλλον θλιβερή μέρα στο Λονδίνο και σίγουρα με έκανε να ζήσω την καλύτερη στιγμή της καθημερινότητας μου» τόνισε χαρακτηριστικά κριτικός του δημοφιλούς newshopper.co.uk.
Στο πλαίσιο της δημιουργικής αυτής συνέργειας, η Σκόπελος αναπαρίσταται μέσα από νησιώτικα καλντερίμια, γραφικά σοκάκια και πλατείες ενώ και στο σχετικό προωθητικό και πληροφοριακό υλικό της παράστασης γίνεται τακτική αναφορά στον προορισμό.
Σε συνδυασμό με την ελληνική κουζίνα και τους βραβευμένους ηθοποιούς, η δράση εξακολουθεί να οδηγεί σε μεγάλη δημοσιότητα σε διεθνή ΜΜΕ που προβάλλουν ταυτόχρονα το Mamma Mia και τη Σκόπελο ενόψει της νέας τουριστικής σεζόν.
φωτογραφίες: unsplash
Διαβάστε επίσης:
Ντέμι Μουρ: Η πρώτη ανάρτηση μετά την ήττα της στα Όσκαρ
Σοφία Βεργκάρα – Χάιντι Κλουμ: Διασκέδασαν ξέφρενα μετά τα Όσκαρ (Photos)
Βαρύ πένθος για τη Dolly Parton: Πέθανε ο επί 60 χρόνια σύζυγός της, Carl Dean (photos)