Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης που φτάνουν το 15% «τρέχει» στο πρώτο τρίμηνο του 2025 το Μάννα Τσατσαρωνάκη στην ελληνική αγορά, ενώ στο σύνολο του 2024 εμφάνισε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 3%.
Η εταιρεία που είναι leader της ελληνικής αγοράς στον κλάδο με μερίδιο που φτάνει περίπου στο 30%, ετοιμάζεται να λανσάρει μέσα στο Μάιο τρεις νέους κωδικούς προϊόντων μίνι παξιμαδιών, με γεύσεις λιναρόσπορου, καλαμποκιού και βρώμης, ενώ μέχρι τα μέσα του ίδιου μήνα αναμένεται να έχει μεταστεγάσει όλες τις υπηρεσίες logistics στο νέο εργοστάσιο της στις Αχαρνές Αττικής (πρώην Κατσέλης).
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρίας έχουν γίνει ήδη επενδύσεις στο εργοστάσιο (εργασίες ανακαίνισης και επισκευών) αξίας 3,2 εκατ. ευρώ ενώ μέχρι το προσεχές φθινόπωρο αναμένεται να έχει παραδοθεί έτοιμο όλο το εργοστάσιο μία επένδυση που θα φτάσει συνολικά τα 6-7 εκατ. ευρώ.
Η ολοκλήρωση του εργοστασίου θα επιτρέψει στην εταιρεία να στρέψει το βλέμμα της ακόμα πιο μακριά στο εξωτερικό καθώς μέχρι σήμερα οι εξαγωγές της φτάνουν το 7% του τζίρου παρά το γεγονός ότι υπάρχει έντονη ζήτηση για τα προϊόντα της εκτός συνόρων. Κι αυτό γιατί η ισχυρή ζήτηση που υπάρχει στο εσωτερικό δεν επιτρέπει στο Μάννα Τσατσαρωνάκη να επεκταθεί περισσότερο εκτός Ελλάδας μέχρι στιγμής.
Αυτό όμως θα αλλάξει όταν θα ξεκινήσει η παραγωγή στο νέο εργοστάσιο και γι’ αυτό η διοίκηση πραγματοποιεί έρευνες για ενδεχόμενα νέα ανοίγματα σε αγορές του εξωτερικού. Η νέα παραγωγική βάση στην Αθήνα θα στεγάζει επίσης τις αποθήκες, το κέντρο διανομής και τις διοικητικές υπηρεσίες της εταιρείας.
Υπενθυμίζεται ότι το ακίνητο είναι έκτασης 23.000 τ.μ. εντός οικοπέδου 35.000 τ.μ., και αγοράστηκε από την αρτοβιομηχανία το 2021. Χρειάστηκαν, όμως, τρία χρόνια για να ξεπεραστούν γραφειοκρατικές διαδικασίες και να τακτοποιηθούν όλες οι εκκρεμότητες. Αυτή τη στιγμή, η κρητική εταιρεία τρέχει 50 κωδικούς και χρειάζεται να αυξήσει την γκάμα των προϊόντων της μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Από τα προϊόντα της αρτοβιομηχανίας, αυτό που ξεχώρισε ιδιαίτερα ήταν το λανσάρισμα του 2024, το «δαγκωτό», καθώς έφερε εξέλιξη στο παξιμάδι ανοίγοντας το πεδίο του snacking, στο οποίο η εταιρεία θέλει να μπει ακόμα πιο δυναμικά.
Σχετικά με τις ανατιμήσεις, η Διευθύνουσα Σύμβουλος της αρτοβιομηχανίας, Ελένη Τσατσαρωνάκη, σχολίασε: «Εμείς τρία χρόνια τώρα δεν έχουμε κάνει καμία ανατίμηση και δεν έχουμε πέσει στην ποιότητα. Δεν φοβόμαστε να ανεβάσουμε τις τιμές, αλλά σεβόμαστε τον καταναλωτή. Για το 2025 δεν προβλέπεται να κάνουμε ανατιμήσεις στα προϊόντα μας μέχρι στιγμής, εκτός εάν αλλάξουν τα πράγματα».
Διαβάστε επίσης
ΔΕΗ: Αύξηση EBITDA κατά 41% και διανομή μερίσματος 0,40 ευρώ ανά μετοχή
H nrg εγκαινιάζει το πρώτo κατάστημά της στο Ηράκλειο Κρήτης
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.