ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 05.09.2025 15:39
MENU CLOSE

«Το Μάννα» Τσατσαρωνάκη: Σνακ προϊόντα και εργοστάσιο στις Αχαρνές δίνουν ώθηση προς νέες αγορές

27.03.2025 09:38

Με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης που φτάνουν το 15% «τρέχει» στο πρώτο τρίμηνο του 2025 το Μάννα Τσατσαρωνάκη στην ελληνική αγορά, ενώ στο σύνολο του 2024 εμφάνισε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 3%.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρίας έχουν γίνει ήδη επενδύσεις στο εργοστάσιο (εργασίες ανακαίνισης και επισκευών) αξίας 3,2 εκατ. ευρώ ενώ μέχρι το προσεχές φθινόπωρο αναμένεται να έχει παραδοθεί έτοιμο όλο το εργοστάσιο μία επένδυση που θα φτάσει συνολικά τα 6-7 εκατ. ευρώ.

Η ολοκλήρωση του εργοστασίου θα επιτρέψει στην εταιρεία να στρέψει το βλέμμα της ακόμα πιο μακριά στο εξωτερικό καθώς μέχρι σήμερα οι εξαγωγές της φτάνουν το 7% του τζίρου παρά το γεγονός ότι υπάρχει έντονη ζήτηση για τα προϊόντα της εκτός συνόρων. Κι αυτό γιατί η ισχυρή ζήτηση που υπάρχει στο εσωτερικό δεν επιτρέπει στο Μάννα Τσατσαρωνάκη να επεκταθεί περισσότερο εκτός Ελλάδας μέχρι στιγμής.

Αυτό όμως θα αλλάξει όταν θα ξεκινήσει η παραγωγή στο νέο εργοστάσιο και γι’ αυτό η διοίκηση πραγματοποιεί έρευνες για ενδεχόμενα νέα ανοίγματα σε αγορές του εξωτερικού. Η νέα παραγωγική βάση στην Αθήνα θα στεγάζει επίσης τις αποθήκες, το κέντρο διανομής και τις διοικητικές υπηρεσίες της εταιρείας.

Υπενθυμίζεται ότι το ακίνητο είναι έκτασης 23.000 τ.μ. εντός οικοπέδου 35.000 τ.μ., και αγοράστηκε από την αρτοβιομηχανία το 2021. Χρειάστηκαν, όμως, τρία χρόνια για να ξεπεραστούν γραφειοκρατικές διαδικασίες και να τακτοποιηθούν όλες οι εκκρεμότητες. Αυτή τη στιγμή, η κρητική εταιρεία τρέχει 50 κωδικούς και χρειάζεται να αυξήσει την γκάμα των προϊόντων της μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Από τα προϊόντα της αρτοβιομηχανίας, αυτό που ξεχώρισε ιδιαίτερα ήταν το λανσάρισμα του 2024, το «δαγκωτό», καθώς έφερε εξέλιξη στο παξιμάδι ανοίγοντας το πεδίο του snacking, στο οποίο η εταιρεία θέλει να μπει ακόμα πιο δυναμικά.

Σχετικά με τις ανατιμήσεις, η Διευθύνουσα Σύμβουλος της αρτοβιομηχανίας, Ελένη Τσατσαρωνάκη, σχολίασε: «Εμείς τρία χρόνια τώρα δεν έχουμε κάνει καμία ανατίμηση και δεν έχουμε πέσει στην ποιότητα. Δεν φοβόμαστε να ανεβάσουμε τις τιμές, αλλά σεβόμαστε τον καταναλωτή. Για το 2025 δεν προβλέπεται να κάνουμε ανατιμήσεις στα προϊόντα μας μέχρι στιγμής, εκτός εάν αλλάξουν τα πράγματα».

Διαβάστε επίσης

Η Sanders Group επεκτείνει την παρουσία της στην Ελλάδα και προχωρά στην εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο Αθηνών

ΔΕΗ: Αύξηση EBITDA κατά 41% και διανομή μερίσματος 0,40 ευρώ ανά μετοχή

H nrg εγκαινιάζει το πρώτo κατάστημά της στο Ηράκλειο Κρήτης

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 05.09.2025 15:38
Exit mobile version