Μάρκο: «Ξέρουμε ότι ο Φερστάπεν δεν είναι χαρούμενος»
Ο σύμβουλος μηχανοκίνητου αθλητισμού της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο, επιβεβαίωσε ότι ο Μαξ Φερστάπεν «δεν είναι χαρούμενος» με την απόφαση της αυστριακής ομάδας να αντικαταστήσει τον Λίαμ Λόσον με τον Γιούκι Τσουνόντα, ύστερα από τους πρώτους δύο αγώνες της εφετινής σεζόν στη Φόρμουλα Ένα.
«Ξέρουμε ότι ο Μαξ δεν είναι χαρούμενος» υπογράμμισε ο 81 ετών Αυστριακός και συνέχισε: «Όμως, χρειαζόμαστε δύο αυτοκίνητα να παλεύουν. Όχι μόνο για το πρωτάθλημα κατασκευαστών, αλλά επίσης να βοηθήσουμε τον Μαξ να πάρει τον πέμπτο παγκόσμιο τίτλο του. Τότε μπορείς να πετύχεις στρατηγικά περισσότερα πράγματα στους αγώνες. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την εμπειρία και τη φόρμα του Γιούκι τώρα. Αυτό είναι που μετράει. Στο τέλος της ημέρας, αυτό είναι προς όφελος της ομάδας. Και αυτό επίσης ωφελεί τον Μαξ».
Παράλληλα, ο Μάρκο αναφέρθηκε στα προβλήματα που αντιμετώπισε ο Λόσον με το εφετινό μονοθέσιο της Red Bull, την RB21, επισημαίνοντας: «Ο Λίαμ είχε την απαραίτητη κακή τύχη. Στην διάρκεια των δοκιμών στο Μπαχρέιν έχασε πολύ χρόνο λόγω μηχανικών προβλημάτων. Κι επίσης, στην διάρκεια της τρίτης περιόδου ελεύθερων δοκιμαστικών στην Αυστραλία έχασε σημαντικό χρόνο. Μετά άρχισαν τα προβλήματα. Η πίεση πάνω του γινόταν όλο και μεγαλύτερη. Έχασε την αυτοπεποίθησή του, άρχισε να προσπαθεί όλο και πιο σκληρά, αλλά έκανε περισσότερα λάθη ως αποτέλεσμα. Στην Κίνα τα πράγματα πήγαν από το κακό στο χειρότερο. Επιπρόσθετα, το μονοθέσιό μας είναι πολύ δύσκολο να το οδηγήσεις και όχι το ταχύτερο».
Στο μεταξύ, ο Μάρκο τόνισε ότι ο υποβιβασμός του Λόσον στους Racing Bulls δεν ήταν μια απόφαση που πάρθηκε επιπόλαια.
Ωστόσο, ο Αυστριακός αναγνωρίζει πως ο Νεοζηλανδός είναι τυχερός που η Red Bull έχει μια «αδελφή» ομάδα, διαφορετικά θα είχε βρεθεί χωρίς θέση οδηγού αγώνων στη Φόρμουλα Ένα. «Δεν ήταν εύκολη απόφαση επίσης» επέμεινε ο Μάρκο και συμπλήρωσε: «Αλλά ο Λίαμ ήταν σαν ένας χτυπημένος πυγμάχος. Και δεν τον πετάμε εκτός Φόρμουλα Ένα. Παραμένει ενεργός εντός της Red Bull και η Racing Bull είναι ένα καλό μονοθέσιο. Επίσης, έπρεπε να πάρουμε παρόμοιες αποφάσεις στο παρελθόν με τους Πιέρ Γκασλί και Άλεξ Άλμπον. Στη συνέχεια ανέκαμψαν και είναι οδηγοί Φόρμουλα Ένα που χαίρουν μεγάλης εκτίμησης. Είμαστε στη μοναδική θέση να μπορούμε να το κάνουμε αυτό. Σε άλλη ομάδα, θα είχε φύγει αμέσως από τη Φόρμουλα Ένα».
Διαβάστε επίσης:
Δασμοί Τραμπ: Σοκ στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Η Ferrari θα αυξήσει τις τιμές κατά 10% σε ορισμένα μοντέλα ως απάντηση στους δασμούς Τραμπ