ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 01.08.2025 02:38
MENU CLOSE

Η Εθνική Τράπεζα επικεντρώνεται στην πελατοκεντρικότητα για τον τραπεζικό μετασχηματισμό

11.04.2025 08:20

Η πελατοκεντρικότητα βρίσκεται στον πυρήνα του στρατηγικού μετασχηματισμού της Εθνικής Τράπεζας, σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή Μετασχηματισμού, Στρατηγικής και Διεθνών Δραστηριοτήτων της ΕΤΕ, κ. Ερνέστο Παναγιώτου. Μιλώντας στο Delphi Economic Forum, ο κ. Παναγιώτου τόνισε ότι η εμπειρία των πελατών διαμορφώνει τις στρατηγικές συνεργασίες και τα καινοτόμα χρηματοοικονομικά συστήματα που η τράπεζα αναπτύσσει, επισημαίνοντας πως η συνεχής προσαρμογή στις αλλαγές των αναγκών των πελατών είναι καθοριστική για τη μελλοντική πορεία του οργανισμού.

Για την Εθνική Τράπεζα, η εμπειρία του πελάτη αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες του μετασχηματισμού και ένας σημαντικός παράγοντας για τις στρατηγικές συνεργασίες και τα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρει. Στην κατεύθυνση αυτή, ο οργανισμός συνεργάζεται διατμηματικά, ακούει και κατανοεί τις ανάγκες των πελατών του και εξετάζει συνεχώς τις καινοτόμες λύσεις που προσφέρουν οι νέες τράπεζες και εταιρείες fintech, αλλά και άλλοι τομείς της οικονομίας.

«Οι πελάτες αλλάζουν και οι ανάγκες τους εξελίσσονται», υπογράμμισε ο κ. Παναγιώτου, τονίζοντας ότι η Εθνική Τράπεζα προσαρμόζεται στις συνεχείς αλλαγές της αγοράς. Στο πλαίσιο αυτό, η τράπεζα κατανοεί τις εναλλακτικές που έχουν οι πελάτες της και εξετάζει τις λύσεις που προσφέρονται από άλλες αγορές, με σκοπό να παραμείνει πρωτοπόρος στον τομέα των τραπεζικών υπηρεσιών.

Το Πρόγραμμα Μετασχηματισμού της Εθνικής Τράπεζας, το οποίο βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη τα τελευταία έξι χρόνια, έχει θέσει την εμπειρία των πελατών ως στρατηγική προτεραιότητα. Αυτό σημαίνει μια αλλαγή στον τρόπο σκέψης και εργασίας στην τράπεζα, προκειμένου να σχεδιάζονται και να υλοποιούνται οι καλύτερες δυνατές λύσεις για τους πελάτες. Σκοπός είναι η προσφορά μιας εξαιρετικής τραπεζικής εμπειρίας, η οποία δεν περιορίζεται στις παραδοσιακές υπηρεσίες, αλλά επεκτείνεται σε μια ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση για τον πελάτη.

Η Εθνική Τράπεζα αναγνωρίζει ότι η συνάντηση του πελάτη με την τράπεζα πρέπει να γίνεται στα σημεία που ο ίδιος επιθυμεί, μέσω των σωστών ψηφιακών και φυσικών καναλιών. Στην κατεύθυνση αυτή, η τράπεζα συνεργάζεται και με τρίτους φορείς, προκειμένου να προσφέρει ένα πλήρες σύνολο τραπεζικών και άλλων υπηρεσιών που καλύπτουν τις ανάγκες του πελάτη.

Η Εθνική Τράπεζα έχει υλοποιήσει περισσότερες από 600 συνεργασίες στον τομέα του embedded banking, προσφέροντας πρόσβαση σε χρηματοδότηση ακριβώς τη στιγμή που τη χρειάζονται οι πελάτες, κατά τη διάρκεια της πώλησης. Ιδιαίτερα σημαντική είναι η συνεργασία της Εθνικής με την EpsilonNet, που επιτρέπει σε 150.000 επιχειρήσεις και επαγγελματίες να έχουν πρόσβαση σε τραπεζικά προϊόντα μέσω των συστημάτων ERP τους, με έναν εύκολο και αυτοματοποιημένο τρόπο.

Επιπλέον, ο κ. Παναγιώτου αναφέρθηκε στο οικοσύστημα αγοραπωλησίας ακινήτων Uniko, το οποίο η Εθνική Τράπεζα έχει αναπτύξει σε συνεργασία με την Qualco. Το Uniko είναι ένας ψηφιακός μεσίτης που προσφέρει μία πλήρη εμπειρία για αγοραστές και πωλητές ακινήτων, παρέχοντας υπηρεσίες πέρα από τη χρηματοδότηση, όπως εκτιμήσεις, νομική και τεχνική υποστήριξη και λύσεις που αναμένονται για τη φάση μετά την ολοκλήρωση της αγοραπωλησίας.

Συνολικά, η Εθνική Τράπεζα, μέσω της στρατηγικής της και των καινοτόμων συνεργασιών της, επιδιώκει να προσφέρει μια τραπεζική εμπειρία που ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες των πελατών της, ενώ ταυτόχρονα προχωρά σε έναν ολοκληρωμένο μετασχηματισμό που την καθιστά πρωτοπόρο στον τραπεζικό τομέα.

Διαβάστε επίσης

ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Διαδικασίες διαγραφής μετοχών από το ΧΑ – Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του 100% από τη Masdar

Alter Ego Media: Αύξηση 14,8% στον κύκλο εργασιών και 108,9% των EBIT κερδών το 2024

Fourlis: Ανάπτυξη με νέα IKEA, Intersport και Foot Locker το 2025 – Στα 25-30 εκατ. ευρώ οι επενδύσεις

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 01.08.2025 01:22
Exit mobile version