Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Συνεχίζονται οι αντιδράσεις στις τάξεις των εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μετά την απόλυση του Κώστα Γενιδούνια, μία ημέρα μετά την ανακοίνωση της εκ νέου υποψηφιότητάς του για πρόεδρος του σωματείου. Η συγκεκριμένη απόφαση έχει προκαλέσει αναταραχή στο προσωπικό, ενώ ακόμη και ο ίδιος ο πρώην πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, ανέφερε πως δεν υπάρχει αιτιολογία για την απόλυσή του.
Την ίδια στιγμή, η διαπραγμάτευση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας μεταξύ εργαζομένων και διοίκησης έχει «παγώσει», τα προβλήματα στον σιδηρόδρομο παραμένουν παρά τις κυβερνητικές εξαγγελίες και η έλλειψη μηχανοδηγών γιγαντώνει το ήδη υπάρχον πρόβλημα.
Ο Βασίλης Ζαβογιάννης, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μιλώντας στο topontiki.gr, τόνισε ότι με αφορμή την απόλυση Γενιδούνια, η εταιρεία διώχνει κι άλλο κόσμο. «Οι εργαζόμενοι είναι τρομοκρατημένοι. Με την απόλυση Γενιδούνια έδειξαν ότι θέλουν να κλείσουν στόματα. Εμείς ανακοινώσαμε κάποιες απεργίες για να δείξουμε την έντονη αντίδρασή μας, την αντίθεσή μας σε αυτήν την απόφαση», συμπλήρωσε.
«Γενικά υπάρχει επιθετική συμπεριφορά από τη διοίκηση προς εμάς. Καταγράφονται αυστηρές ποινές και περνάμε από πειθαρχικά συμβούλια. Θέλουμε αυστηρότητα γιατί χρειάζεται στη δουλειά μας, αλλά να μην υπάρχει και εξάντληση αυτής», υπογράμμισε.
Την ίδια στιγμή, ανέφερε πως «από τη μία η εταιρεία απολύει εργαζόμενους και από την άλλη έχει προκηρύξει 40 νέες θέσεις μηχανοδηγών, καθώς έχουμε μεγάλη έλλειψη».
Μιλώντας για τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας, ο κ. Ζαβογιάννης είπε πως η διαπραγμάτευση έχει κολλήσει. «Μας πρότειναν αύξηση 30 ευρώ και φυσικά δεν το δεχτήκαμε. Υποστήριξαν ότι η εταιρεία έχει 65 εκατομμύρια έλλειμμα, την ίδια ώρα που η μητρική εταιρεία καταγράφει κέρδη. Την ερχόμενη Τρίτη έχουμε νέα συνάντηση για να δούμε μήπως υπάρξει κάποια εξέλιξη», σχολίασε.
Όσον αφορά την κατάσταση στο σιδηροδρομικό δίκτυο, τόνισε ότι δύο χρόνια μετά τον Daniel δεν έχει αλλάξει κάτι, παρά τις εξαγγελίες ότι θα τα έργα θα τελειώσουν σε 15 μήνες. Στο σημείο υπάρχει μονή γραμμή και το τρένο διέρχεται με πολύ χαμηλές ταχύτητές. «Εμείς θέλουμε να είμαστε αισιόδοξοι, αλλά πολλές φορές η πραγματικότητα μας διαψεύδει. Δεν θέλουμε να είμαστε μηδενιστές, θέλουμε να είμαστε δίκαιοι. Μετά τα Τέμπη σημειώθηκε κάποια πρόοδος, αλλά μετά σταμάτησαν όλα», πρόσθεσε.
Επιπλέον, ο Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ μίλησε και για πολλά τρένα που φτάνουν καθημερινά στους προορισμούς τους καθυστερημένα. «Τα τρένα παθαίνουν συνεχώς βλάβες λόγω της παλαιότητας των υλικών. Ανταλλακτικά δεν βρίσκουμε, ενώ τα βέλη μόνο βέλη δεν είναι», είπε.
Τέλος, ο κ. Ζαβογιάννης μίλησε και για την προσωπική του εμπειρία, λέγοντας πως «είμαι 21 χρόνια στη δουλειά και παίρνω 1.300 ευρώ καθαρά με 2 πτυχία. Οι εργαζόμενοι το προηγούμενο διάστημα έδειξαν υπευθυνότητα απέναντι στην εταιρεία και ανοχή. Έβαλαν πλάτη σε ένα από τα πιο δύσκολα επαγγέλματα, όπως αυτό του μηχανοδηγού. Πρέπει λοιπόν να λάβουν την αντίστοιχη συμπεριφορά», κατέληξε.
Διαβάστε επίσης:
Παγκράτι: Δύο ΙΧ τυλίχτηκαν στις φλόγες – Διακοπή κυκλοφορίας (Photos/Video)
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.