Open: Σχεδιασμοί για να ενδυναμώσει το «αποτύπωμά» του από την σεζόν 2025-2026
Προγραμματικοί σχεδιασμοί για την επερχόμενη τηλεοπτική σεζόν μεθοδεύονται, προσεκτικά, στο κανάλι της Παιανίας, ώστε το Open να περάσει από την συντήρηση στην ανάπτυξη και την εξωστρέφεια και να παρουσιάσει ένα δυναμικό προφίλ από τον Σεπτέμβριο.
Το ποσό δεν θα διοχετευθεί εξολοκλήρου στο περιεχόμενο του σταθμού, σύμφωνα με ανθρώπους που έχουν γνώση των εξελίξεων στο κανάλι του Ιβαν Σαββίδη, σημειώνουν όμως ότι το κεφάλαιο που θα επενδυθεί σε ενημέρωση και πρόγραμμα θα δώσει νέα πνοή στο Open.
Τα πλάνα για το περιεχόμενο μπορεί να μην είναι μονοσήμαντα, όμως έμφαση –πεποίθηση είναι- ότι θα δοθεί στο ενημερωτικό σκέλος του Open.
Με τα μέχρι τώρα δεδομένα από την Παιανία, εκτιμάται πως ο Πέτρος Κουσουλός θα συνεχίσει. Αν και έχει δεχθεί πρόταση από τον ανταγωνισμό, δελεαστική όπως περιγράφεται, η πρόταση του Open για να παραμείνει στο έμψυχο δυναμικό του είναι- όπως υποστηρίζεται- δελεαστικότερη και με κλειστό συμβόλαιο, υπογραμμίζουν γνώστες των εσωτερικών διεργασιών.
Το τοπίο αναμένεται να ξεκαθαρίσει προς το τέλος της εβδομάδας ή τις αρχές της επόμενης, το αργότερο, καθώς εκκρεμεί σύσκεψη «κεφαλών» η οποία επρόκειτο να γίνει το προηγούμενο διάστημα αλλά αναβλήθηκε για λόγους υγείας υψηλόβαθμου στελέχους του, που αντιμετωπίστηκαν επιτυχώς.
Στις συζητήσεις αναμένεται να επανέλθει η πρόταση για αναβαθμισμένη αξιοποίηση του Νίκου Στραβελάκη– ένα από τα «κεφάλαια» του ενημερωτικού τομέα του σταθμού. Η σκέψη είναι ο έμπειρος δημοσιογράφος να αναλάβει ειδησεογραφικό μαγκαζίνο στην μεταμεσημεριανή ζώνη του καναλιού και να δίνει «πάσα» (τηλεθέασης) στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων. Σε αυτό το ενδεχόμενο θα απεμπλακεί από το κεντρικό δελτίο του Σαββατοκύριακου.
Παράλληλα, στα αρμόδια γραφεία του σταθμού έχουν υποβληθεί πέντε προτάσεις ελληνική μυθοπλασίας οι οποίες εξετάζονται προσεκτικά. Λέγεται ότι δύο από αυτές έχουν «ένα κάποιο προβάδισμα» με χαρακτηριστικά παραγωγής που είναι κοντά στις δυνατότητες του Open με βάση τις πρόσφατες εξελίξεις.
Εκτός από τους σχεδιασμούς για την επόμενη σεζόν, γίνονται και μεσοπρόθεσμα πλάνα, για τους μήνες του καλοκαιριού.
Στο μεταξύ οι πρόσφατες προσχωρήσεις των ειδησεογραφικών ψηφιακών εκδόσεων (ethnos.gr, imerisia.gr) υπο την ομπρέλα της Ραδιοτηλεοπτικής Α.Ε., «μαμάς» εταιρείας του Open, διαμορφώνουν συνθήκες για πρώτη φορά, εσωτερικής συνοχής, σαφούς ταυτότητας και συντονισμένης εξωστρέφειας.
Η νέα δυναμική εφόσον αναπτυχθεί πλήρως, εκτιμάται ότι θα ενισχύσει τα χαρακτηριστικά brand equity του τηλεοπτικού οργανισμού της Παιανίας, δηλαδή την κοινωνική απήχηση του εμπορικού σήματος του Open.
Διαβάστε επίσης: