Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Ο άνθρωπος που προκάλεσε βαθύτατη συγκίνηση σε όλο τον κόσμο για το δράμα των Εβραίων και τη φρίκη του Ολοκαυτώματος, με την εξαίσια ταινία «Η ζωή είναι ωραία», ο Ρομπέρτο Μπενίνι, ξεσπά για τη γενοκτονία στη Γάζα.
Ο Ιταλός ηθοποιός, βραβευμένος με όσκαρ γι’ αυτή την ακριβώς την ταινία, δεν μασά τα λόγια του.
«Και μια γρατζουνιά σε ένα παιδί έπρεπε να τους σταματήσει» φωνάζει ο Μπενίνι, εκθέτοντας ακόμα περισσότερο το καθεστώς Νετανιάχου για τα εγκλήματα που διαπράττει σε βάρος των Παλαιστινίων.
@celebrities4palestine Italian Oscar Winner Roberto Benigni Outraged by Israel’s Massacres of Palestinians in G.a.z.a #italy #robertobenigni #celebrities4palestine #Oscars #Milan #Rome ♬ original sound – celebrities4palestine
Και είναι ράπισμα για το κράτος του Ισραήλ και την ηγεσία του, διότι προέρχεται από τον ηθοποιό που με την ταινία του La Vita è Bella, το 1999, είχε δείξει την ευαισθησία του για κάθε κατατρεγμένο λαό και άνθρωπο.
Η ταινία αφηγείται την ιστορία ενός Εβραίου πατέρα, τον οποίο υποδύεται ο Μπενίνι, που προσπαθεί να προστατεύσει τον γιο του από τους ναζί, χρησιμοποιώντας την φαντασία και το χιούμορ. Η ταινία, όπως αναφέρεται στη φιλμογραφία, είναι μια τραγική κωμωδία που συνδυάζει το δράμα με το γέλιο, και θεωρείται ένα από τα πιο σημαντικά έργα του Μπενίνι.
Προβολή στο Threads
Διαβάστε επίσης:
Ερντογάν σε ΥΠΕΞ Ιράν: «Μιλήστε με τις ΗΠΑ για τα πυρηνικά»
«Φωνή της Αμερικής»: Mαζικές απολύσεις και αναστολή λειτουργίας μετά από 83 χρόνια εκπομπών
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.