Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Τη μπάλα στην εξέδρα έριξε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης για την κατάσταση στο σιδηρόδρομο που δεν δείχνει σημάδια βελτίωσης και αντί να κάνει αυτοκριτική επιτέθηκε στους εργαζόμενους.
«Η ταχύτητα με την οποία κινείται τα τελευταία 20-25 χρόνια είναι ικανοποιητική; Τα συστήματα που έπρεπε να βάλει η ΕΡΓΟΣΕ, αυτά έπρεπε να είχαν εγκατασταθεί το 2000. Αυτή είναι η ταχύτητα; Δεν είναι αυτή η ταχύτητα», είπε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών και πρόσθεσε: «Μακάρι να αλλάξει κάτι στο σιδηρόδρομο μετά από αυτό το νομοσχέδιο. Μακάρι να έρθουν κι από το εξωτερικό στελέχη. Μακάρι να ανεβάσουμε ταχύτητα και η δεύτερη ταχύτητα που εσείς την καταγγέλλετε, να μπορέσει να δώσει κάποιες λύσεις. Διότι η πρώτη ταχύτητα δεν είναι ικανοποιητική, ούτε ανεκτή».
Δεν άφησαν αναπάντητες τις ευθείες βολές Κυρανάκη οι εργαζόμενοι με τον Κώστα Μακαρίτη εκ μέρους του συλλόγου εργαζομένων της ΕΡΓΟΣΕ να αναφέρει πως «όταν χάνεται μια μάχη, την πρώτιστη ευθύνη την έχει ο στρατηγός, όχι οι στρατιώτες». «Καρφώνοντας» περαιτέρω τον κ. Κυρανάκη ο κ. Μακαρίτης σχολίασε πως δεν διοικούν την εταιρεία οι εργαζόμενοι, γι’ αυτό κι όταν υπάρχουν αρρυθμίες, «οι πρώτοι που θα πρέπει να κοιταχτούν στον καθρέφτη είναι η πολιτική ηγεσία».
Κατά τον αναπληρωτή υπουργό «εδώ που βρισκόμαστε όλοι πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας», ωστόσο και τα σωματεία όφειλαν, κατά τον ίδιο, να κάνουν την αυτοκριτική τους. «Μη δημιουργούμε την εικόνα ότι είναι όλα τέλεια», σχολίασε πάντως, ενώ απαντώντας στην κριτική συνδικαλιστών για την εγκατάσταση καμερών μέσα στα σταθμαρχεία, είπε πως δεν προκύπτει ζήτημα προστασίας προσωπικών δεδομένων καθώς οι κάμερες δεν θα έχουν ήχο, αλλά «θα μπορούν να επιβεβαιώνουν στο διαχειριστή της υποδομής, ότι αυτός που πρέπει να είναι στη θέση του βρίσκεται όντως στη θέση του να κάνει μια συγκεκριμένη δουλειά»,
Περισσότερες προσλήψεις και αύξηση κονδυλίων ζήτησε ο πρόεδρος του Σωματείου Μηχανοδηγών Κώστας Γενιδούνιας, καταγγέλλοντας «πογκρόμ διώξεων». Όπως είπε η Hellenic Train «απολύει όποιον δεν της είναι ευχάριστος». Κατά τον κ. Γενιδούνια δεν υπάρχει ακόμη κουλτούρα ασφάλειας στο σιδηρόδρομο. Προς επίρρωση των ισχυρισμών του αναφέρθηκε στην αντικατάσταση προ ημερών μηχανοδηγού επειδή αρνήθηκε να περάσει τρένο από τρεις αφύλακτες διαβάσεις.
Για δημιουργία εργαζομένων δυο ταχυτήτων έκανε λόγο η πρόεδρος του συλλόγου εργαζομένων της ΕΡΓΟΣΕ, Δάφνη Προβοπούλου.
Στην επεξεργασία του νομοσχεδίου παρενέβη ο Αντώνης Ψαρόπουλος, πατέρας της αδικοχαμένης Μάρθης. «Ασφάλεια δεν υπήρξε στις 28 Φεβρουαρίου για την κόρη μου και τα υπόλοιπα θύματα. Η ασφάλεια θυσιάστηκε στο βωμό των κατ’ επίφαση σύγχρονων μεταφορών. Αυτή η ακούσια, εντός εισαγωγικών, θυσία μιας έχει στιγματίσει», ανέφερε, σημειώνοντας πως ο σιδηρόδρομος σήμερα απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί ασφαλής. Ο ίδιος χαρακτήρισε ως αχίλλειο πτέρνα της ασφάλειας, τον πολυεπίπεδο κατακερματισμό της λειτουργίας των σιδηροδρόμων, ζητώντας, μεταξύ άλλων, την πρόσληψη περισσότερων μηχανοδηγών και σταθμαρχών, καθώς και την εγκατάσταση συστημάτων ασφαλείας. Σε κάθε περίπτωση, τόνισε την ανάγκη να γίνει σεβαστός και να εκσυγχρονιστεί ο Γενικός Κανονισμός Κίνησης, το «ευαγγέλιο των σιδηροδρομικών», είπε.
Διαβάστε επίσης:
Αυτοί είναι οι νέοι Γενικοί Γραμματείς στα Υπουργεία – Όλα τα ονόματα
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.