Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Η υγεία μπαίνει στην εποχή της άμεσης εξυπηρέτησης του πολίτη με τις τρεις νέες μεταρρυθμίσεις που βοηθούν στην άμεση πρόσβαση των ασθενών στο ΕΣΥ αλλά και τη βελτίωσή των υπηρεσιών υγείας που λαμβάνει ο ασθενής.
Τα παραπάνω δήλωσε ο υπουργός μιλώντας την Τετάρτη 16 Ιουλίου στην εκπομπή του Άρη Πορτοσάλτε στον ρ/σ ΣΚΑΪ 100.3. Ο κ. Γεωργιάδης παρουσίασε τρία νέα εργαλεία που αλλάζουν τη σχέση του πολίτη με το δημόσιο σύστημα υγείας:
Η εφαρμογή του μέτρου αξιολόγησης άρχισε τη Δευτέρα και σε καθημερινή βάση στο εξής στέλνονται περίπου 2.000 με 2.500 μηνύματα σε ασθενείς που έχουν πάρει εξιτήριο από νοσοκομείο.
Ο ασθενής, μετά από πέντε ημέρες, λαμβάνει στο κινητό ένα μήνυμα ανώνυμο και απαντά σε διάστημα επτά ημερών σε ερωτήσεις multiple choice, όπως περιέγραψε ο υπουργός, επισημαίνοντας ότι το ερωτηματολόγιο περιλαμβάνει τα πάντα: Από το σεντόνι και το χαρτί τουαλέτας, την καθαριότητα, την ανταπόκριση των νοσηλευτών, την κάλυψη των φαρμάκων, πιθανές καθυστερήσεις, την επάρκεια του χώρου νοσηλείας-ανακαίνιση του.
Το υπουργείο Υγείας στις πρώτες 48ωρες έλαβε 1.200 απαντήσεις και ο κ. Γεωργιάδης κάλεσε για άλλη μια φορά τους πολίτες να απαντούν στα SMS της αξιολόγησης του ΕΣΥ: «Θέλουμε να πάρουμε την εικόνα από κάτω προς τα πάνω. Να μιλήσει ο ασθενής. Τώρα θέλουμε την αλήθεια από εκείνον που νοσηλεύτηκε» τόνισε ο κ. Γεωργιάδης.
«Έκανε την καλύτερη έναρξη τηλεφωνικής γραμμής, με 3.000 κλήσεις». Με αυτά τα λόγια περιέγραψε ο υπουργός την επιτυχία του πρώτου 24ωρου της τηλεφωνικής γραμμής «1566» υπενθυμίζοντας στους πολίτες ότι είναι δωρεάν και λειτουργεί 24ωρες το 24ωρο επτά μέρες την εβδομάδα.
Σε αυτόν τον αριθμό οι πολίτες μπορούν πλέον να καλούν για ραντεβού με γιατρούς του ΕΟΠΥΥ, για αναζήτηση φαρμάκων και για πληροφορίες υγειονομικών υπηρεσιών, εκτός από περιπτώσεις επειγόντων περιστατικών που παραμένουν στην αρμοδιότητα του «166».
Αναφορικά με τη νέα υπηρεσία διανομής φαρμάκων υψηλού κόστους, ο κ. Γεωργιάδης δήλωσε ότι πρόκειται για «ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα logistics», που αφορά 140.000 δυνητικά δικαιούχους. Στις πρώτες 20 ημέρες λειτουργίας πραγματοποιήθηκαν 33.000 παραδόσεις. Μάλιστα ο υπουργός ζήτησε συγγνώμη από όσους πολίτες που έχουν ταλαιπωρηθεί από τις πολυήμερες καθυστερήσεις: «Ζητώ προσωπικά συγγνώμη από οποιονδήποτε ασθενή ταλαιπωρείται. Η δική μου προσπάθεια είναι να μειώσω στο ελάχιστο δυνατό την όποια ταλαιπωρία».
Διαβάστε επίσης:
Αριστείο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Ιουλία Τσέτη (photos)
Ιατρικός Σύλλογος Πειραιά: «Ο ΕΟΠΥΥ οδηγεί σε λουκέτα τις ιδιωτικές κλινικές»
Αρτηριακή πίεση: Πώς να τη «ρίξετε» με φυσικό τρόπο
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.