search
ΣΑΒΒΑΤΟ 20.09.2025 22:17
MENU CLOSE

Τέλος τα τρόλεϊ μετά από 70 χρόνια λειτουργίας – Τι θα γίνει με τους εργαζόμενους, τι αλλάζει από το επόμενο καλοκαίρι

01.08.2025 19:17
TROLEY2
Eurokinissi

Μετά από σχεδόν 70 χρόνια συνεχούς παρουσίας στους δρόμους της Αθήνας και του Πειραιά, τα τρόλεϊ σταματούν μια και για πάντα τη λειτουργία τους. Τι θα γίνει με τους εργαζόμενους και τι διευκρίνισε ότι θα γίνει από το επόμενο καλοκαίρι ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης.

Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε το πρωί της Παρασκευής (1/8) στον ΣΚΑΪ ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, τα τρόλεϊ θα αποχαιρετήσουν το λεκανοπέδιο σύντομα.

Όπως εξήγησε ο κ. Κυρανάκης, στον προγραμματισμό προβλεπόταν η αγορά νέων οχημάτων, κάτι που αναιρέθηκε, καθώς το δίκτυο (καλώδια και στύλοι) χρειάζεται να αναβαθμιστεί, κάτι που έχει αυξημένο κόστος.

Σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό, μετά από έρευνα και συνεκτιμήσεις της υφιστάμενης κατάστασης, αποφασίστηκε το σταδιακό τέλος των τρόλεϊ σε δύο φάσεις:

απομάκρυνση καλωδίων και στύλων σε Αθήνα και Πειραιά, εκτός από βασικούς κεντρικούς δρόμους όπως η Συγγρού, όπου θα ενισχυθούν τα δρομολόγια,

προμήθεια ηλεκτρικών λεωφορείων, τα οποία θα αντικαταστήσουν πλήρως τα τρόλεϊ.

Όπως δήλωσε ο κ. Κυρανάκης, οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ θα απορροφηθούν στα λεωφορεία.

«Τελευταίο καλοκαίρι στα ΜΜΜ χωρίς κλιματισμό»

Παράλληλα, αναφερόμενος στη λειτουργία των ΜΜΜ τις ημέρες του καύσωνα, ο αναπληρωτής υπουργός τόνισε ότι, παρότι αρκετά νεότερα βαγόνια στον ΗΣΑΠ διαθέτουν κλιματισμό, αυτός δεν αποδίδει πάντα, καθώς «ο κόσμος ανοίγει τα παράθυρα, δεδομένου ότι οι συρμοί δεν κινούνται υπόγεια».

Μάλιστα, επισήμανε ότι «στο Μετρό στη Γραμμή 2 και 3 από τους 52 συρμούς που είναι σε λειτουργία, οι 32 έχουν κλιματισμό».

«Δεσμεύομαι προσωπικά ότι αυτό είναι το τελευταίο καλοκαίρι που τη (σ.σ ζέστη στα ΜΜΜ) βιώνουμε. Κατ’ αρχάς, καλό είναι κάποια στιγμή να ζητήσετε τον λόγο απ’ αυτούς που παρήγγειλαν μετρό χωρίς κλιματισμό. Γιατί αυτά δεν παραγγέλθηκαν τους 4 μήνες που είμαι εγώ στο υπουργείο.

Παραγγέλθηκαν πριν κάποιες δεκαετίες. Στην Ελλάδα λοιπόν, κάποιος είχε τη φαεινή ιδέα να παραγγείλει συρμούς πολλών εκατομμυρίων, χωρίς κλιματισμό. Καλό είναι να ζητηθεί ο λόγος και απ’ αυτούς, κάποια στιγμή – θα πάμε σε μέτρα ανακαίνισης συρμών. Δηλαδή θα βγαίνουν απ’ το δίκτυο κάποιοι συρμοί – αυτό μπορεί να επηρεάσει τη συχνότητα, θέλω να είμαι καθαρός. Όταν παίρνεις μια απόφαση και λες “θα βγάλω έναν συρμό για να τον ανακαινίσω”, γιατί πρέπει να πάρεις μια απόφαση και να πεις “χρειάζεται κλιματισμό; Ναι, χρειάζεται”. Πρέπει να το βγάλω απ’ τη λειτουργία, να τον ανακαινίσω, να του αλλάξω και τα μηχανολογικά του και να τον ξαναβάλω. Αυτό λοιπόν θα γίνει. Στον ΗΣΑΠ έχουμε συρμούς απ’ το 1980», είπε ο κ. Κυρανάκης.

Διαβάστε επίσης:

«Ποδαρικό» ΑΑΔΕ στον ΟΠΕΚΕΠΕ – Τα στοιχεία που ζήτησαν 

Φωτιά στην Μέλισσα Λεχαινών Ηλείας – Ήχησε το 112, ενισχύθηκαν οι δυνάμεις της Πυροσβεστικής

Ιούλιος 2025: Ο δεύτερος θερμότερος για Βόρεια και Στερεά Ελλάδα από το 2010 και μετά

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΣΑΒΒΑΤΟ 20.09.2025 22:15