ΔΕΗ και Euroleague συνεχίζουν μαζί για 2η χρονιά
Τη δέσμευσή του, στο ιδιαίτερα δημοφιλές στο ελληνικό κοινό, άθλημα του μπάσκετ, ενισχύει η ΔΕΗ στηρίζοντας το ενεργά σε όλες του τις μορφές, από τις κορυφαίες διοργανώσεις της Euroleague έως το 3×3 μπάσκετ, αναδεικνύοντας αξίες όπως η ομαδικότητα, το πάθος και το ευ αγωνίζεσθαι.
Έτσι η ΔΕΗ συνεχίζει δυναμικά για δεύτερη χρονιά τη συνεργασία της με την Euroleague Basketball, ως Εθνικός Χορηγός Ενέργειας μέχρι το 2027, στηρίζοντας ενεργά τις κορυφαίες ευρωπαϊκές διοργανώσεις EuroLeague και BKT EuroCup στην Ελλάδα.
Δυναμική προβολή και πρωτοβουλίες βιωσιμότητας
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η ΔΕΗ θα εμφανίζεται σε περίοπτη θέση στους αγώνες των ελληνικών ομάδων της Euroleague και του EuroCup, εντός γηπέδου αλλά και στις τηλεοπτικές μεταδόσεις. Επιπλέον, η συνεργασία αξιοποιεί το εκτεταμένο ψηφιακό οικοσύστημα της Euroleague Basketball, προσφέροντας στη ΔΕΗ μοναδικές ευκαιρίες προβολής και αλληλεπίδρασης μέσω πολλαπλών ψηφιακών πλατφορμών.
Με την έναρξη της νέας σεζόν στις 30 Σεπτεμβρίου, η ΔΕΗ παρουσιάζει τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια με το μήνυμα: «ΔΕΗ PowerUp The Game: Η χαρά του παιχνιδιού θέλει ενέργεια. Τη δική μας», αναδεικνύοντας τη δύναμη της ενέργειας να ενώνει φιλάθλους και ομάδες, αλλά και να απογειώνει την εμπειρία του μπάσκετ.
Παράλληλα, η συνεργασία της ΔΕΗ με την Euroleague επικεντρώνεται σε πρωτοβουλίες βιωσιμότητας, οι οποίες βρίσκονται σε πλήρη ευθυγράμμιση με τον στρατηγικό σχεδιασμό του Ομίλου.
Διαβάστε επίσης:
Ισχυρή άνοδος της επιβατικής κίνησης στο αεροδρόμιο της Αθήνας με σημαντική διεθνή ζήτηση
Σουρωτή: Εκτόξευση των EBITDA κατά 87% το 2024 – επενδύσεις σε τεχνολογία και περιβάλλον