Όμιλος Φάις: Ενισχύει διεθνώς το eCommerce με Shopify, ξεκινώντας από το brand KIKO MILANO
Ψηφιακή αναβάθμιση με στρατηγική συνεργασία με την πλατφόρμα Shopify, ξεκινά ο Όμιλος Φάις στοχεύοντας στην ενοποιημένη διαχείριση των brands του και την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας τους. Η πρώτη εφαρμογή αφορά το KIKO MILANO, το οποίο αναπτύσσεται ήδη σε αγορές όπως Κύπρος, Ρουμανία, Βουλγαρία και Τσεχία, με στόχο τη βελτιωμένη εμπειρία πελάτη και την ομοιογένεια του eCommerce οικοσυστήματος.
Την υλοποίηση αναλαμβάνει η NetSteps, στρατηγικός συνεργάτης και Shopify Plus Partner στην Ελλάδα, με εξειδίκευση σε μεγάλης κλίμακας έργα ηλεκτρονικού εμπορίου, διασφαλίζοντας την ομαλή μετάβαση και τη βέλτιστη λειτουργία του νέου ψηφιακού συστήματος.
Διαβάστε επίσης:
Η METLEN υπογράφει 10ετές PPA 235 MW με την ENGIE
Coca – Cola HBC: Αυξάνει τα οργανικά έσοδα και επεκτείνεται στην Αφρική μέσω στρατηγικής εξαγοράς