Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Πέντε βασικοί τύποι shoppers καταγράφονται στην ελληνική αγορά των σούπερ μάρκετ στη σημερινή εποχή της οικονομικής ύφεσης και των capital controls.
Πέντε βασικοί τύποι shoppers καταγράφονται στην ελληνική αγορά των σούπερ μάρκετ στη σημερινή εποχή της οικονομικής ύφεσης και των capital controls.
Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας με τίτλο «Shoppers’ attitude & behaviour in 2016», που πραγματοποίησε η Exceed Consulting σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο και παρουσίασε πρόσφατα το ECR Hellas, οι έλληνες καταναλωτές χωρίζονται στους Busy & demandingAffluents (26%), τους Low Budget Quality seekers (19%), τις Desperate Housewives (24%), τους G700 (18%) και τους Easy going shoppers (13%), αναφορικά με την αγοραστική συμπεριφορά τους στα σουπερμάρκετ.
Περισσότερα στο: economy365.gr
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.