search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26.04.2024 05:51
MENU CLOSE

Εθνική Πατρών-Πύργου: Ένα εικονοστάσι κάθε 400 μέτρα αλλά το κράτος ψάχνει ακόμα τον εργολάβο!

11.10.2019 09:08
Εθνική Πατρών-Πύργου: Ένα εικονοστάσι κάθε 400 μέτρα αλλά το κράτος ψάχνει ακόμα τον εργολάβο! - Media

 

Λίγες ώρες μετά το τρομακτικό τροχαίο με τους δύο νεκρούς και τους τρεις τραυματίες εκ των οποίων ο ένας σοβαρά, στην καρμανιόλα της Πατρών-Πύργου στο ύψος των Τσουκαλαιϊκων, έρχονται για μία ακόμα φορά στο προσκήνιο στοιχεία που σοκάρουν όλους μας αλλά όπως φαίνεται δεν σοκάρουν επι δεκαετίες την κεντρική εξουσία.

Όπως αναφέρει το patratimes.gr, στο δρόμο, συνολικού μήκους 96 χιλιομέτρων, όπου σχεδόν κάθε 400 μετρά υπάρχει και ένα εικονοστάσι για να θυμίζει πως στο συγκεκριμένο σημείο χάθηκε κάποια ζωή, τα τελευταία  είκοσι χρόνια έχουν χαθεί τόσες ζωές όσες αντιστοιχούν στον πληθυσμό ενός μεγάλου χωριού, ενώ διπλάσιοι είναι αυτοί που έχουν βιώσει την πικρή εμπειρία του τραυματισμού με ορισμένους να έχουν αποκομίσει κάποια μορφή αναπηρίας.

Οι αριθμοί σε ότι αφορά στη τελευταία δεκαετία είναι αποκαλυπτικοί καθώς έχουν συμβεί 107 θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα και έχουν χάσει την ζωή τους 132 άνθρωποι.

Τα 47 από αυτά σημειώθηκαν στην Αχαΐα και τα 60 στο νομό Ηλείας.

Οι νεκροί στην Αχαία φτάνουν τους 60 και στην Ηλεία τους 72 ενώ έχουν καταγραφεί το ίδιο διάστημα 41 ακόμα σοβαρά τροχαία με 75 τραυματίες.

Την ίδια στιγμή, η κατασκευή αυτοκινητοδρόμου κλειστού τύπου με διαχωριστικό διάζωμα παραμένει εδώ και πολλά χρόνια μόνο στα χαρτιά.

Το 2014, ο τότε υπουργός Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, και σήμερα υπουργός Προστασίας του πολίτη, δήλωνε ότι θα δημοπρατηθεί το έργο με προϋπολογισμό 443 εκατ. αντί για  340 εκατ., που είχε αρχικά ανακοινωθεί.

Ακολούθησε η «εποχή» Σπίρτζη με τον υπουργό υποδομών και μεταφορών να δηλώνει τον Απρίλιο του 2015 την τμηματική δημοπράτηση του έργου.

Το πρώτο από τα οκτώ τμήματα του άξονα (Αμαλιάδα – Δουναίικα) δημοπρατήθηκε τον Φεβρουάριο του 2016.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανήλθε στο μισό δισ. ευρώ.

Ο υπουργός υποστήριζε ότι οι συμβάσεις θα είχαν υπογραφεί μέχρι το καλοκαίρι του 2017, όμως όλα κινούνταν με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς, με αποτέλεσμα ο τελευταίος ανάδοχος να αναδειχθεί… τον Μάρτιο του 2018.

Η «τύχη» της καρμανιόλας που ,μόλις χθες χάθηκαν δύο ακόμα ζωές βρίσκεται στα χέρια πλέον του νέου υπουργού υποδομών και μεταφορών Κ. Καραμανλή του Αχιλλέα ο οποίος μπλόκαρε τις εργολαβίες ανακοινώνοντας πως αναζητεί τρόπο κατασκευής του δρόμου μέσω ενιαίας εργολαβίας.

Ενώ εξακολουθούμε να μετράμε νεκρούς, οι κυβγέρνησεις φεύγουν χωρίς να αλλάζει κάτι και η κεντρική εξουσία ….ψάχνεται.

 

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26.04.2024 01:50