search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29.03.2024 00:55
MENU CLOSE

Η «ζωντανή» πινακίδα που αποκαλύπτει τον Δράκουλα μόνο όταν πέφτει το σκοτάδι! (Pic)

11.01.2020 08:42
Η «ζωντανή» πινακίδα που αποκαλύπτει τον Δράκουλα μόνο όταν πέφτει το σκοτάδι! (Pic) - Media

 

Ο «Δράκουλας» του Μπραμ Στόκερ είναι μια πολύ γνωστή ιστορία και γι’ αυτόν τον λόγο οι υπεύθυνοι διαφήμισης στο Ηνωμένο Βασίλειο έπρεπε να επινοήσουν κάτι ευφάνταστο για την καμπάνια της νέας τηλεοπτικής σειράς του BBC. Η σειρά έκανε πρεμιέρα την Πρωτοχρονιά, και οι άνθρωποι στο BBC Creative είχαν προετοιμάσει μια διαφημιστική πινακίδα αντάξια του σασπένς, της αγωνίας με την οποία παρακολουθούμε την εξέλιξη της ιστορίας.

Μιας και οι βρικόλακες εμφανίζονται μόνο τη νύχτα, δεν υπάρχει ίχνος του Πρίγκιπα του Σκότους στην πινακίδα όσο λάμπει ο ήλιος. Αλλά, όταν ο ήλιος πάει για… ύπνο, η τρομακτική σκιά απλώνεται σε όλο το μήκος και πλάτος της. Με ανοιχτό το στόμα και τους κυνόδοντες να προεξέχουν, δεν αφήνει την παραμικρή αμφιβολία για το ποια είναι αυτή η σιλουέτα. Και για να βοηθηθεί ο θεατής, μπροστά από τη διαφημιστική πινακίδα είναι τοποθετημένη μια μεγάλου μεγέθους υάλινη προθήκη στην οποία αναγράφεται «In Case of Vampires, Break (Σε Περίπτωση Βρικολάκων, Σπάστε το)». Και τι υπάρχει μέσα; Μια σφήνα, βεβαίως, το μόνο που αν καρφωθεί στην καρδιά του βρικόλακα εξασφαλίζει τη σωτηρία!

Αποτέλεσμα εικόνας για dracula stoker when sun

Οι δύο πινακίδες – μία στο Λονδίνο και μία στο Μπίρμινχαμ – συνάδουν με το σκοτεινό χιούμορ της σειράς. «Η καμπάνια μας για το “Δράκουλας” δεν αφήνει στο κοινό καμία αμφιβολία για το ότι μπορούν να αναμένουν κάτι φρέσκο και ανέλπιστο από αυτήν την εξαιρετική προσαρμογή αυτής της κλασικής ιστορίας με βρικόλακες» λέει ο Όλιβερ Χάρνετ, επικεφαλής δημιουργικού στο BBC Creative.

Η σειρά είναι δημιουργία των Μαρκ Γκάτις και Στίβεν Μόφατ, γνωστών από τη δουλειά τους στο «Doctor Who» και το «Sherlock». «Θέλαμε να αντικατοπτρίζεται στην καμπάνια μας η καινούργια προσέγγιση ενός κλασικού χαρακτήρα από τον Στίβεν και τον Μαρκ, άρα κάθε στοιχείο σχεδιάστηκε για να εκπλήσσει» εξηγεί ο Κρις Χούπερ, επικεφαλής μάρκετινγκ στο BBC One.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29.03.2024 00:52