01/04/2020 12:17:34

Επιστρέφουν τα «χρυσά συμβόλαια» στη TV

Μειώνει τη διαφημιστική δαπάνη ο κορωνοϊός - Media

 

Ραντεβού τον Σεπτέμβριο! Οι έξι ιδιωτικοί εθνικής εμβέλειας γενικής στόχευσης τηλεοπτικοί σταθμοί από τη νέα σεζόν θα αναμετρηθούν για να διεκδικήσουν το μερίδιο από τη διαφημιστική αγορά, μετά και την είσοδο του Mega. Τα χρήματα που θα δαπανηθούν για την παραγωγή ελληνικού προγράμματος θα καθορίσουν σε έναν μεγάλο βαθμό και την τηλεθέαση που θα έχουν, άρα και το μερίδιο επί των διαφημίσεων, που θα μοιραστεί διά του έξι, σε Alpha, Star, ΑΝΤ1, ΣΚΑΪ, Open και Mega.

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης δέχεται εισηγήσεις να προχωρήσει στη σύναψη «χρυσών συμβολαίων» που θα φέρουν το Mega γρήγορα στην κορυφή, την ίδια ώρα που μια ενισχυμένη Nova θα ανταγωνίζεται την Cosmote TV. Από την άλλη πλευρά υπάρχει ήδη το δίπολο Star – Alpha, που διεκδικεί μερίδιο στην αγορά, ο ΑΝΤ1, που ύστερα από χρόνια, εξαιτίας της απήχησης της σειράς «Άγριες Μέλισσες», βλέπει την κορυφή, ο ΣΚΑΪ και το Open του Ιβάν Σαββίδη.

Παράλληλα, υπάρχει και το ανοικτό μέτωπο του ποδοσφαίρου, εκεί όπου η διαμάχη του Ολυμπιακού με τον ΠΑΟΚ έχει και πολιτικά χαρακτηριστικά και επηρεάζει άμεσα την κυβερνητική πολιτική. Πίεση υπάρχει ήδη όμως και στον τομέα του προγράμματος από το Netflix και προς την ελεύθερη και προς τη συνδρομητική τηλεόραση. Το κοινό εκείνο που στο παρελθόν επέλεγε το Mega για τις σειρές του, τώρα πληρώνει συνδρομή στο Netflix.

Πηγή: typologies.gr

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.