Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Ένας «διαχειριστής» στην Επίδαυρο
Ένας «διαχειριστής» στην Επίδαυρο
Αυτή η καραμέλα περί ιερότητας του χώρου της Επιδαύρου και περί δέους των ηθοποιών που πατάνε τα καθαγιασμένα χώματά του, ύστερα από χρόνια αδιάλειπτου πιπιλίσματος δεν θα έπρεπε να έχει λιώσει; Τι είναι η Επίδαυρος για τους περισσότερους έλληνες ηθοποιούς, κυρίως εκείνους του επονομαζόμενου εμπορικού θεάτρου, αν όχι μια καλή αφετηρία για τις αρπαχτές του παρόντος και του μέλλοντός τους; Δεν αναφέρομαι μόνο στους ατάλαντους ηθοποιούς, αλλά και στα ταλέντα του χώρου. Πάρτε, για παράδειγμα, τον Παύλο Χαϊκάλη, ο οποίος από διαχειριστής της συμφοράς στην τηλεοπτική «Πολυκατοικία» σε λίγους μήνες θα πρωταγωνιστεί στους «Ιππής» του Αριστοφάνη, στο Αργολικό Θέατρο. Για να βγει στη συνέχεια στην πανεθνική πιάτσα, δηλαδή στην υπερήφανη ελληνική επαρχία και κόψει εισιτήρια από τους παραθεριστές που θέλουν και να γελάσουν (εξαιρετικός κωμικός ο εν λόγω) και να έχουν δει κάτι ποιοτικό – όχι από τα βαριά, ποιοτικό όμως. Κοντολογίς, ο Χαϊκάλης θα κάνει την περιοδεία του φορώντας το φωτοστέφανο του εν Επιδαύρω πρωταγωνιστού, και το ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου το οποίο υπογράφει την παραγωγή των «Ιππέων» θα κάνει ντου με αρχαίο δράμα –η ποιότητα που λέγαμε– και θα βγάλει μπροστά, ως κράχτη, τον δημοφιλή ηθοποιό για να εκμεταλλευτεί εμπορικά την παρουσία του και το όλο σόου. Αν αυτό είναι κακό; Τίποτα, λένε, δεν είναι κακό στην εποχή του ελεύθερου εμπορίου. Όπως τίποτα, λέω, δεν θυμίζει την Επίδαυρο των περασμένων δεκαετιών: έναν χώρο όπου το δέος ήταν δεδομένο και όχι πολυφορεμένο – στα λόγια.
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.