Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Στην αρχή, ομολογώ ότι πάγωσε το αίμα μου. Όχι από αυτό καθεαυτό το θέαμα της Ντόρας και του κρητικού ποιμνίου της στο Badminton, αλλά από τη διστακτική υποδοχή του νέου κόμματος από τα κανάλια, αχαχούχα.
Εντάξει, βρε Βάσω,
* Στην αρχή, ομολογώ ότι πάγωσε το αίμα μου. Όχι από αυτό καθεαυτό το θέαμα της Ντόρας και του κρητικού ποιμνίου της στο Badminton, αλλά από τη διστακτική υποδοχή του νέου κόμματος από τα κανάλια, αχαχούχα. Απ’ ό,τι είδα, ελάχιστα μπήκαν εκείνο το πρωί στον κόπο να διακόψουν το πρόγραμμά τους για να δείξουν live λίγα δευτερόλεπτα από τα γεννητούρια του νέου κόμματος, ενώ ουκ ολίγα συνέχιζαν ακάθεκτα να δείχνουν μαγειρικές και καρτούν, υπογραμμίζοντας με τον πιο εύγλωττο τρόπο το γεγονός. Όλα αυτά μέχρι τη Δευτέρα το βράδυ, όπου η «Ανατροπή» και το Mega εν γένει μετεβλήθησαν σε «Μεγάλο χορό των Ρόδων» στο πριγκιπάτο των Μονεγάσκων για πάρτη της και λίγα σου λέω, βρε Βάσω. Γιατί χαίρεται ο κόσμος και χαμογελά, πατέρα;
* Ας κλείσω καλύτερα το ορθάνοιχτο στόμα μου κι ας ξεβουλώσω τα αυτιά μου από τον βόμβο των ημερών. Χίλιες φορές προτιμότερο τότε που ακούγαμε στο Just the two of us την Ελένη Φιλίνη και τον ΛεΠά και καμωνόμασταν κι από πάνω τις εκστασιασμένες, βρε Βάσω. Τι δηλαδή; Μόνον η νεοκρουέλα Αθηναΐς με τ’ όνομα έχει το χάρισμα να κάνει το άσπρο μαύρο; Σιγά… Έχουμε κι εμείς πίσσα και πούπουλα, κυρία μου, διαθέσιμα για άμεση χρήση.
* Επιφυλάσσομαι, τι να κάνω; Μέχρι να αποφασίσει η Λούκα αν θα το τραβήξει το σκοινί κι ο Λοβέρδος αν θα αφήσει ξανά το τασάκι πάνω στο τραπέζι, καπνίζω έξω και φυσάω τον καπνό στα μούτρα μου. Γκουχ γκουχ και ξανά μανά γκουχ γκουχ. Κι αν αυτό που έχω δεν είναι κόρυζα, τότε είναι σίγουρα παρενέργεια από την υπερβολική μου έκθεση στο δελτίο του Alter, όπου σολάρει ο Τράγκας ταις πρεσβείαις του Χατζηνικολάου, χαρά στο κουράγιο του. Γιατί εμένα που με βλέπεις, Βάσω, δεν είμαι καμιά κότα να φτεροκοπώ στα δύσκολα και να στρογκυλοκάθομαι στα βολικά. Όχι. Εγώ και τον Τράγκα μου θα δω και τον Αυτιά μου θα υπομείνω και τον Λάκη μου θα αποσώσω κι ας πέσω μετά ξερή και τ’ ανάσκελα από την απελπισία. Τρόικα σου λέει ο άλλος…
Η ποντικίνα των καναλιών
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.