Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Για ανθρωπιστικούς λόγους δεν θα απελαθεί τελικά ο 29χρονος Αιγύπτιος, ο οποίος τον περασμένο μήνα έπεσε θύμα άγριας κακοποίησης και βασανισμού στην Σαλαμίνα.
Για ανθρωπιστικούς λόγους και με απόφαση του Υπουργού Δημόσιας Τάξης δεν θα απελαθεί τελικά ο 29χρονος Αιγύπτιος, ο οποίος τον περασμένο μήνα έπεσε θύμα άγριας κακοποίησης και βασανισμού στην Σαλαμίνα από τον Έλληνα εργοδότη του.
Ο Αιγύπτιος, ο οποίος εργαζόταν στο φούρνο του 59χρονου κατηγορούμενου, είχε βρεθεί από περαστικούς, στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας, δεμένος με αλυσίδα σε δέντρο και ξυλοκοπημένος.
Είχε καταγγείλει στην αστυνομία ως δράστη τον εργοδότη του και άλλα τρία άτομα, μεταξύ των οποίων και ο γιος του αρτοποιού.
Ο ιδιοκτήτης του αρτοποιείου στη Σαλαμίνα αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους στις αρχές Νοεμβρίου, αφού παραδέχτηκε την πράξη του και υποστήριξε ότι τον είχε πιάσει να κλέβει από το ταμείο του.
Όπως είχε πει ο ίδιος πάντως, το αφεντικό του, ο γιος του και δύο φίλοι τους τον υπέβαλαν σε ξυλοδαρμό, σωματική και ψυχολογική βία. Με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες ανέφερε τον τρόπο με τον οποίο είχαν δέσει τον λαιμό του με χαλκά αλόγου και το πώς τον απειλούσαν ότι θα τον βιάσουν.
Σημειώνεται επίσης πως με εντολή της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Εργασίας, το Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας (ΣΕΠΕ) έκανε έλεγχο στην επιχείρηση όπου διαδραματίστηκαν τα φρικτά γεγονότα και αφού διαπιστώθηκε σωρεία παραβάσεων της εργατικής νομοθεσίας αποφασίστηκε το κλείσιμο της επιχείρησης και η επιβολή χρηματικών προστίμων στον ιδιοκτήτη της
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.