Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Ο Ματέο Ρέντσι δεν μπήκε καν στον κόπο να πουλήσει ή έστω να νοικιάσει το Κολοσσαίο, για να καλύψει τις «μαύρες τρύπες» της ιταλικής οικονομίας. Οπός είχε υποσχεθεί υπάρχουν και άλλοι τρόποι, πιο εύκολοι, για να βρει χρήματα.
Ο Ματέο Ρέντσι δεν μπήκε καν στον κόπο να πουλήσει ή έστω να νοικιάσει το Κολοσσαίο, για να καλύψει τις «μαύρες τρύπες» της ιταλικής οικονομίας. Οπός είχε υποσχεθεί υπάρχουν και άλλοι τρόποι, πιο εύκολοι, για να βρει χρήματα.
Προσφάτως είχε κυκλοφορήσει η είδηση ότι ο Ιταλός πρωθυπουργός είναι αποφασισμένος να βγάλει στο… σφυρί κρατικά αυτοκίνητα. Όπερ και εγένετο. Μέσω E-Bay πουλήθηκαν τα πρώτα 52 κρατικά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, ενώ θα ακολουθήσει και δεύτερη δημοπρασία.
Συγκεκριμένα: τα «μπλε» αυτοκίνητα (όπως είναι περισσότερο γνωστά) πουλήθηκαν μέσω διαδικτύου και η τιμή εκκίνησης -κατά μέσο όρο- ήταν στα 4.000 ευρώ και έκλεισε στα 7.142 ευρώ.
Όπως αναφέρει η ιταλική κυβέρνηση, σε σχετική ανακοίνωσή της, συγκεντρώθηκαν 371.400 ευρώ. Είναι χαρακτηριστικό ότι πάνω από 1 εκατ. άνθρωποι επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα της δημοπράτησης, η οποία είχε ξεκινήσει από τις 26 Μαρτίου, για να δουν τα αυτοκίνητα που πωλούνταν μάρκας Αlfa Romeo, Lancia και Audi τα οποία ανήκαν στα υπουργεία Εσωτερικών και Άμυνας.
Αυτά τα 52 αυτοκίνητα δεν είναι τα μόνα που βγαίνουν στο… σφυρί. Η επόμενη δημοπρασία έχει οριστεί για τις 26 Απριλίου με την πώληση μέσω του ιστότοπου E-bay εννέα Μαζεράτι, οκτώ εκ των οποίων είναι θωρακισμένες και οι οποίες ανήκουν στο υπουργείο Άμυνας
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.