Ιαπωνικές τράπεζες «προσλαμβάνουν» ρομπότ «ψυχολόγους» για να πουλήσουν τις υπηρεσίες τους(Photos)
04.02.2015
17:29
Ένα ανδροειδές που ονομάζεται Nao θα αρχίσει να «εργάζεται» σε υποκαταστήματα της ιαπωνικής τράπεζας Mitsubishi UFJ Financial Group Bank of Tokyo από τον Απρίλιο, σε δοκιμαστική βάση.
Το Nao έχει σχεδιαστεί από τη γαλλική εταιρεία Aldebaran Robotics.
Έχει δύο κάμερες που έχουν τοποθετηθεί στο κεφάλι του και δρουν ως μάτια, καθώς επίσης και τέσσερα κατευθυντικά μικρόφωνα που ενεργούν ως αυτιά.
Διαθέτει επίσης αισθητήρες αφής, μπορεί να μιλήσει 19 γλώσσες και είναι σε θέση να διαβάσει και να απαντήσει σε συναισθήματα, αναλύοντας τις εκφράσεις του προσώπου.
Η ανάλυση αυτή γίνεται χρησιμοποιώντας το ενσωματωμένο λογισμικό που ονομάζεται NAOqi.
Κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης στο Τόκιο αυτή την εβδομάδα, το Nao καλωσόρισε πελάτες στην τράπεζα, και ρώτησε ποια υπηρεσία επιθυμούν.
Το Nao έχει κατασκευαστεί από την ίδια εταιρεία που κατασκευάζει και το Pepper.
Τον Δεκέμβριο, η εταιρεία της Nescafe προσέλαβε 1.000 ρομπότ Pepper να δουλεύουν σε καταστήματα οικιακών συσκευών στην Ιαπωνία, όπου βοηθούν τους πελάτες, οι οποίοι αναζητούν μια μηχανή καφέ Nespresso.
Τa ρομπότ Pepper χρησιμοποιούνται επίσης σε καταστήματα της Softbank ως βοηθοί.
Εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας αναγνώριση φωνής και συναισθημάτων, το Pepper είναι σε θέση να διαβάζει τις εκφράσεις του προσώπου των ανθρώπων και να ακούει τον τόνο της φωνής τους για να αναλύσει πώς αισθάνονται.
«Ελπίζω ότι αυτό το νέο μοντέλο θα επεκταθεί σε όλο τον κόσμο ως ένα παράδειγμα των ιαπωνικών καινοτομιών», είπε ο Kohzoh Takaoka, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nestle Ιαπωνίας.