ΣΑΒΒΑΤΟ 27.09.2025 17:02
MENU CLOSE

Τηλεθέαση: Ποια είναι τα «lead in» που παίρνουν τα κεντρικά δελτία ειδήσεων

12.06.2020 06:13

 

Το e-tetRadio πήρε ενδεικτικά τις επιδόσεις όλων των προγραμμάτων που προηγούνται των βραδινών ειδήσεων του ανταγωνισμού, από τη Δευτέρα μέχρι την Παρασκευή, με βάση τα χθεσινά νούμερα (09/06) της Nielsen. 4 τηλεπαιχνίδια, δύο σειρές και μια ζώνη με ελληνικές ταινίες. Εκεί φαίνεται αν τα δελτία ειδήσεων μετά πηγαίνουν καλύτερα ή χειρότερα. 

Στον ΑΝΤ1, πριν το κεντρικό δελτίο με τον Νίκο Χατζηνικολάου προβάλλεται η «Γυναίκα Χωρίς Όνομα». Η καθημερινή δραματική σειρά σημειώνει μονίμως υψηλά νούμερα, βοηθώντας σε έναν βαθμό τις ειδήσεις του καναλιού, το οποίο βρίσκεται συνήθως στην τρίτη ή την τέταρτη θέση του ανταγωνισμού. Σε ορισμένες ημέρες πάντως, ανεβαίνει στην κορυφή με μεγάλα ποσοστά.

ΑΝΤ1

ΣΥΝΟΛΟ
ΓΥΝΑΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ: 19,1%
ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΑΝΤ1: 16,3%

18-54
ΓΥΝΑΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ: 17,1%
ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΑΝΤ1: 13,1%

Στον Alpha, το «Deal» του Χρήστου Φερεντίνου είναι εκείνο που «δίνει πάσα» στον Αντώνη Σρόιτερ. Όπως φαίνεται δεν έχει την ίδια δυναμική που είχε στο παρελθόν, ωστόσο το κεντρικό δελτίο του καναλιού κατακτά πρωτιές και στο σύνολο και στο «δυναμικό κοινό».

ALPHA

ΣΥΝΟΛΟ
DEAL: 12,8%
ALPHA ΕΙΔΗΣΕΙΣ: 16,2%

18-54
DEAL: 12,8%
ALPHA ΕΙΔΗΣΕΙΣ: 15,1%

Από την περασμένη Δευτέρα το «lead in» των ειδήσεων της ΕΡΤ1 είναι το νέο τηλεπαιχνίδι «Δες και Βρες» με τον Νίκο Κουρή. Στη δεύτερη μέρα του τα νούμερά του ήταν λίγο μικρότερα από εκείνα του κεντρικού δελτίου της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, ωστόσο δεν υπάρχει ακόμη ξεκάθαρη εικόνα για τις επιδόσεις του.

ΣΑΒΒΑΤΟ 27.09.2025 16:57
Exit mobile version