search
ΠΕΜΠΤΗ 02.05.2024 14:49
MENU CLOSE

Η άγνωστη ιστορία πίσω από το χαστούκι του «Στέλιου» στην «Πάστα Φλώρα»

07.11.2020 11:51
Η άγνωστη ιστορία πίσω από το χαστούκι του «Στέλιου» στην «Πάστα Φλώρα» - Media

 

Μια άγνωστη ιστορία για το χαστούκι του «Στέλιου», Διονύση Παπαγιαννόπουλου, στην «Πάστα Φλώρα», Μαίρη Αρώνη, στην ταινία «Μια τρελή τρελή οικογένεια» δημοσίευσε ο Νίκος Μουρατίδης, στη στήλη “Vintage Stories” που διατηρεί στην εφημερίδα “On time”.

«Το ότι δεν δέχτηκε η Ρένα Βλαχοπούλου το ρόλο της Πάστα Φλώρας οδήγησε τον Φίνο και τον Δημόπουλο να επιλέξουν τη θεατρική πρωταγωνίστρια του Εθνικού Θεάτρου, τη μοναδική Μαίρη Αρώνη, η οποία έκανε την καλύτερη κινηματογραφική της εμφάνιση (ανάμεσα στις λίγες που είχε κάνει). Και ξέρετε γιατί ξεχώρισε; Γιατί αποφάσισε να παίξει το ρόλο σαν να έπαιζε “θέατρο του παραλόγου”, Μπέκετ ή Ιονέσκο. Μ’ αυτόν τον τρόπο τον απογείωσε το ρόλο.

Στο σενάριο της ταινίας υπήρχε κι ένα χαστούκι από τον Στέλιο (Διονύσης Παπαγιαννόπουλος) στη γυναίκα του, Πάστα Φλώρα. Ο ίδιος ο Παπαγιαννόπουλος είχε παραδεχτεί πως πολλές φορές τα χαστούκια που έδινε στις ταινίες ήταν πέρα για πέρα αληθινά. Έτσι έγινε κι εδώ. Της άστραψε ένα που ζαλίστηκε η γυναίκα και αποχώρησε πάρα πολύ θυμωμένη από το πλατό απειλώντας πως δεν θα ξαναγυρίσει.

Ο Δημόπουλος και ο ίδιος ο Παπαγιαννόπουλος ήταν σε απελπισία. Την κατάσταση έσωσε ο Φίνος που της έστειλε σπίτι της λουλούδια και γλυκά, ζητώντας της συγγνώμη και παρακαλώντας την να επιστρέψει στα γυρίσματα. Και η Αρώνη επέστρεψε», αναφέρει ο Νίκος Μουρατίδης.

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 02.05.2024 14:49