search
ΔΕΥΤΕΡΑ 29.04.2024 15:15
MENU CLOSE

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αποζημίωση 1.000 ευρώ σε όσους ταλαιπωρήθηκαν τις ημέρες του χιονιά – Πως θα την εισπράξουν

11.02.2022 10:59
treno xioni new

Αποζημιώσεις για τους επιβάτες που ταλαιπωρήθηκαν τις ημέρες της κακοκαιρίας «Ελπίδα» ανακοίνωσε πως θα δίνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ήταν το λιγότερο που μπορούσε να κάνει για όσους καταταλαιπωρήθηκαν αποκλεισμένοι στα χιόνια, χωρίς θέρμανση και χωρίς φαγητό για ώρες.

Οι επιβάτες θα μπορούν να επιλέξουν είτε χρηματική αποζημίωση, είτε κουπόνια απεριορίστων διαδρομών, είτε ένα συνδυασμό των δύο.

Συγκεκριμένα όπως ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχωρά σε «έκτακτη οικονομική στήριξη 1.000 ευρώ (εναλλακτικά 1.150 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας ή 550 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας και 500 ευρώ μετρητά) σε πλήρη εξόφληση στους επιβάτες που επηρεάστηκαν από τη διακοπή των δρομολογίων στις 24 και 25 Φεβρουαρίου.

Η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις αποζημιώσεις

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., με πλήρη επίγνωση των επιπτώσεων της κακοκαιρίας, προχωρά σε έκτακτη οικονομική στήριξη 1.000 ευρώ (εναλλακτικά 1.150 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας ή 550 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας και 500 ευρώ μετρητά) σε πλήρη εξόφληση στους επιβάτες που επηρεάστηκαν από τη διακοπή των δρομολογίων στις 24 και 25 Φεβρουαρίου.

Παρά το γεγονός ότι η διαχείριση των υποδομών του σιδηροδρομικού δικτύου δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες της εταιρείας, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προχωρά στην αποζημίωση των επιβατών σε συνέχεια εισήγησης του Υπουργείου Μεταφορών ως ένα επιπλέον μέτρο.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. λυπάται για την αναστάτωση που προκλήθηκε στο επιβατικό κοινό, παρά τις προσπάθειές της να επιλύσει τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο: παροχή φιλοξενίας σε επιβάτες που δεν μπορούσαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους, χρήση λεωφορείων ως εναλλακτικό μέσο, παροχή τροφίμων όπου ήταν εφικτό.

Ακόμη, επισημαίνεται ότι η εταιρεία διέθεσε πόρους για τον απεγκλωβισμό πολιτών από την Αττική Οδό, με δρομολόγηση ειδικού συρμού που λειτούργησε από το απόγευμα της Δευτέρας μέχρι και το απόγευμα της Τρίτης, μεταξύ Αεροδρομίου και ΣΣ Λαρίσης, σε συνεννόηση με την Πολιτική Προστασία και το Υπουργείο Μεταφορών.

Η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει στις αποζημιώσεις που απορρέουν από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό Επιβατών 1371. Επίσης, μετά με τις εξαγγελίες του Υπουργού Μεταφορών, και ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η διερεύνηση συνθηκών των συμβάντων, προγραμματίζεται έκτακτη οικονομική στήριξη σε κάθε επιβάτη των αμαξοστοιχιών 54, 55, 56, 57 και 885

Διαβάστε επίσης

Δημήτρης Λιγνάδης: Αποδοκιμάστηκε ο σκηνοθέτης – Αίτημα Κούγια για διακοπή

Θρίλερ με τους θανάτους των τριών κοριτσιών – Τι ερευνά το Ανθρωποκτονιών, τι λένε οι ιατροδικαστές

Γηροκομείο Χανίων: Ανατριχιαστική μαρτυρία ηλικιωμένου – «Με χτυπούσαν, με βασάνιζαν, με άφηναν νηστικό» (Video/Photo)

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΔΕΥΤΕΡΑ 29.04.2024 15:15