search
ΠΕΜΠΤΗ 16.05.2024 17:37
MENU CLOSE

#Cancel_Skroutz: Καταγγελίες για απάτη μέσω της πλατφόρμας – Τι απαντά η εταιρεία

14.04.2022 12:07
Facebook_Skroutz
Photo @Facebook / Skroutz

Πολλές είναι οι καταγγελίες, που τις τελευταίες ημέρες βλέπουν το φως της δημοσιότητας μέσω social media και αφορούν διαδικτυακές απάτες από κατάστημα που συνεργαζόταν με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Skroutz.

Οι καταγγελίες αφορούν στη συντριπτική τους πλειοψηφία το «365shop» και οι καταναλωτές μιλούν για προσπάθεια απόκρυψης της απάτης, για προσβλητικές συμπεριφορές και έλλειψη συνεργασίας από την πλευρά της Skroutz.

Όπως καταγγέλλουν οι καταναλωτές προχώρησαν στην παραγγελία και την πληρωμή προϊόντων με κάρτα, αυτά ωστόσο δεν έφτασαν ποτέ στους ίδιους.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση ενός νεαρού ο οποίος σε βίντεο στο TikTok με τίτλο SKROUTZ SCAM προχώρησε σε καταγγελία για την περιπέτεια με την οποία ήρθε αντιμέτωπος όταν παρήγγειλε μία τηλεόραση από την επιχείρηση «365shop» με την οποία η πλατφόρμα Skroutz είχε επί σειρά ετών στρατηγική συνεργασία.

«Μπήκα στο Skroutz, βρήκα μία τηλεόραση σε πολύ καλή τιμή. Μπήκα στο πρώτο κατάστημα που είχε το οποίο συνεργάζεται με το Skroutz από το 2019 και είχε καλές κριτικές σχετικά. Είχε μόνο μία αρνητική», περιέγραψε αρχικά. «Αφού, λέω, συνεργάζεται με το Skroutz τόσα χρόνια, είναι αξιόπιστο», συνεχίζει ο νεαρός. Ο νεαρός αποκάλυψε ότι η αγορά έγινε από το site 365shop.gr και σημείωσε ότι πριν προχωρήσει στην αγορά μίλησε τηλεφωνικά με εκπρόσωπο του site.

@slidismode Story time..να προσέχετε!#skroutz #scam #tiktokgreece #greektiktok #fypgreece #storytime ♬ original sound – Eugenios

Οι μέρες περνούσαν και η παραγγελία δεν παραδινόταν, ο νεαρός υποστηρίζει ότι προσπάθησε να επικοινωνήσει με την συγκεκριμένη εταιρεία, δεν έπαιρνε ωστόσο καμία απάντηση.

«Επικοινώνησα με το Skroutz, έκανα μία αρνητική αξιολόγηση, έπειτα μου έστειλαν ένα μέιλ, μου απάντησαν ότι η παραγγελία έχει παραδοθεί στον κούριερ και θα με ενημερώσουν με αριθμό voucher», λέει ο νεαρός.

Σύμφωνα με τον ίδιο όμως, την επόμενη μέρα παρατήρησε ότι είχαν κατέβει το site και η σελίδα στο Facebook της εταιρείας 365shop.gr. Σύμφωνα με τον νεαρό, το ίδιο πρόβλημα με εκείνο αντιμετώπισαν άλλα 40-45 άτομα. Όλοι, όπως αναφέρει, επικοινώνησαν με το Skroutz και έλαβαν «την ίδια αυτοματοποιημένη απάντηση» που έλεγε ότι «δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι με λίγα λόγια» και τους παρότρυνε να προχωρήσουν σε μήνυση. «Όλοι μας μπήκαμε σε αυτό το site και κάναμε παραγγελία μόνο και μόνο επειδή ήταν στο Skroutz. Οπότε από εδώ και πέρα το Skroutz για εμένα έχει φάει “Χ”», σημειώνει καταλήγοντας ο νεαρός και παροτρύνει τους καταναλωτές να είναι προσεκτικοί στις αγορές τους και να προχωρούν σε αυτές μόνο με αντικαταβολή.

Οργή στο twitter

Την ίδια ώρα στο hashtag #cancel_skroutz οι καταγγελίες αυξάνονται ενώ οι καταναλωτές καταλογίζουν στην εταιρεία ότι λογοκρίνουν τις αρνητικές κριτικές…

Παράλληλα ωστόσο, πολλοί ήταν εκείνοι που έσπευσαν να υπερασπιστούν τη Skroutz και να αποδώσουν το timing των καταγγελιών σε παιχνίδια της αγοράς καθώς πρόσφατα ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο μια ανταγωνιστική πλατφόρμα…

Η ανακοίνωση της Skroutz

Η εταιρεία μετά τον σάλο εξέδωσε ανακοίνωση για τα περιστατικά εξαπάτησης:

«Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.

Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας.

Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.

Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.

Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία».

Διαβάστε επίσης:

Θεσσαλονίκη: Στη φυλακή 22χρονος που προσπάθησε να βιάσει φοιτήτρια στη μέση του δρόμου

Πάτρα: Γιατί δεν έγινε τρισάγιο για τα τρία χρόνια από τον θάνατο της Μαλένας

Ρούλα Πισπιρίγκου: Τι έδειξε η άρση απορρήτου – Το τελευταίο γκουγκλάρισμα πριν τη σύλληψη

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 16.05.2024 17:36