ΤΡΙΤΗ 14.05.2024 00:39
MENU CLOSE

Netflix: Σχέση αγάπης - μίσους με τους συνδρομητές

29.06.2022 14:22

Εκεί που πάνε να χαρούν κάπως στο Netflix, έπειτα από ό,τι βιώνει η συνδρομητική υπηρεσία διαρκούς ροής τους τελευταίους λίγους μήνες (πτώση μετοχής, μείωση συνδρομητών, αύξηση τιμών, διαμαρτυρίες, απολύσεις), το συναίσθημα περιορίζεται.

Το Netflix αν και δηλώνεται ως «η Νο. 1 υπηρεσία που πρέπει να έχουν οι καταναλωτές», εμφανίζει τη χαμηλότερη αντιληπτική αξία (η αξία ενός προϊόντας η οποία βασίζεται στο πόσο το θέλουν ή το έχουν ανάγκη οι καταναλωτές/χρήστες, παρά στην αξία απόκτησης του), τουλάχιστον στις ΗΠΑ.

Τρεις στους δέκα Αμερικανούς συνδρομητές (31%) ΟΤΤ υπηρεσιών αξιολόγησαν το Netflix ως την πιο απαραίτητη πλατφόρμα στρίμινγκ. Μάλιστα ανέφεραν ότι αυτή θα κρατούσαν αν έπρεπε να έχουν μόνον μία συνδρομή, σύμφωνα με έρευνα Ικανοποίησης από τις ΟΤΤ υπηρεσίες για το 2022 που πραγματοποίησε η εταιρεία Whip Media στις ΗΠΑ.

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η πλατφόρμα HBO Max, με 2 στους δέκα (19%) να δηλώνουν ότι εκείνη θα επέλεγαν τη μια και μοναδική συνδρομητική υπηρεσία οπτικοακουστικού περιεχομένου οικιακής ψυχαγωγίας.

Το Netflix επίσης προσφέρει την καλύτερη εμπειρία και συγκεντρώνει τις περισσότερες θετικές συστάσεις για το περιεχόμενό του.

Αλλά όταν ετέθη ζήτημα ικανοποίησης ο ουρανός πάνω από το Netflix… σκοτείνιασε.

Στην σχέση τιμής-απόδοσης η πρωτοπόρος υπηρεσία στρίμινγκ βρέθηκε να είναι ουραγός. Στην πρώτη θέση βρέθηκε το HBO Max, με το Disney+ στη δεύτερη.

Η έρευνα ζήτησε το βαθμό ικανοποίησης στις εννέα πλατφόρμες –Netflix, Disney+, HBO Max, Appl TV, Hulu, Peacock, Paramaount+, Prime Video της Amazon, Discovery+– μέσω ψηφιακής εφαρμογής σε 2.460 άτομα, αντιπροσωπευτικό δείγμα του αμερικανικού πληθυσμού.

Η αύξηση προκάλεσε δυσφορία

Το Netflix διατηρήθηκε στην πρώτη θέση της έρευνας ως η πλατφόρμα που θα πρέπει να έχει κάποιος αν έπρεπε να έπρεπε να έχει πρόσβαση μόνον σε μια, ωστόσο το μερίδιο της μειώθηκε κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες (συγκριτικά με το 2021), την ίδια στιγμή κατά την οποία HBO Max και Disney+ είδαν τα μερίδια τους για το 2022 να αυξάνονται.

Η κίνηση του Netflix να αναπροσαρμόσει την τιμολογιακή πολιτική του στις αρχές του έτους στις ΗΠΑ, κατά 11% με αποτέλεσμα η μηνιαία συνδρομή να διαμορφωθεί στα 15,49 δολάρια (έναντι 13,99) ήταν η κύρια αιτία ακύρωσης συνδρομών. Η νέα τιμολογιακή πολιτική πέρασε και στον Καναδά ταυτόχρονα με τη συνδρομή να διαμορφώνεται  έκτοτε στα 16,49 δολάρια Καναδά από 14,99 ως εκείνη τη στιγμή.

Η συντριπτική πλειοψηφία (69%) πρώην συνδρομητών της πλατφόρμας δήλωσαν ότι η αύξηση του μηνιαίου αντίτιμου τους  ανάγκασε να διακόψουν τη σχέση τους με την εταιρεία.

Το HBO Max, του ομίλου Warner Bros Discovery, προηγείται στη συνολική ικανοποίηση των πελατών. Σχεδόν όλοι (94%) που πήραν μέρος στην έρευνα εμφανίστηκαν «ικανοποιημένοι» ή «πολύ ικανοποιημένοι».

Το Netflix με μέγεθος 12 ποσοστιαίων μονάδων μικρότερο από εκείνου του HBO Max, υποχώρησε δύο θέσεις και από την δεύτερη κατέβηκε στην τέταρτη με 80% ικανοποίηση, πίσω από το Disney+ (88%) και το Hulu (87%).

Το Apple TV+ σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση στην ικανοποίηση των πελατών το 2022 κατά 14 ποσοστιαίες μονάδες αφήνοντας πίσω του τα Prime Video, Peacock και Discovery+, σύμφωνα με την έρευνα.

Διαβάστε επίσης:

Στο ρετιρέ της τηλεθέασης ο «Σασμός»

ΠΣΑΤ: Φιλανθρωπικός ποδοσφαιρικός αγώνας για τους αστέγους

Αγγελική Νικολούλη: Το ζεϊμπέκικο μετά το τέλος του Τούνελ (Video)

ΤΡΙΤΗ 14.05.2024 00:38
Exit mobile version