Γιορτινό κλίμα στα διαφημιστικά του ραδιοφώνου - Το Top 20
Στο κλίμα τον εορτών Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς έχει ήδη περάσει η διαφημιστική κίνηση στο ραδιόφωνο.
Ψηλά στη λίστα την περασμένη εβδομάδα πλασαρίστηκαν συναυλιακός χώρος εκδηλώσεων, αλυσίδα καταστημάτων παιχνιδιών, σουπερμαρκετ (κάτι οι προσφορές κάτι το «καλάθι του νοικοκυριού», κάτι το «καλάθι του Αη Βασίλη»), σύλλογος προστασίας και βοήθειας παιδιών με καρδιοπάθεια αλλά και πάροχοι ενέργειας, όταν συνήθως στα ριτιρέ του Top 20 συναντά, ως επι το πλείστον, κάποιος αλυσίδες σουπερμαρκετ, εταιρείες τηλεπικοινωνιών κλπ.
Την περασμένη εβδομάδα η μεγαλύτερη διαφημιστική ένταση από πλευράς χρόνου καταγράφηκε, σε πανελλαδική κλίμακα, για το Christmas Theater. Στο επταήμερο βγήκαν στον αέρα των FM συνολικά 3.719 σποτ για 18 θέματα καλύπτοντας αθροιστικά 131.858 δευτερόλεπτα ραδιοφωνικού αέρα ή 36 ώρες και 36 λεπτά.
Με 3.303 μεταδόσεις για το ένα- και μόνον- σπoτ ο πάροχος ενέργειας Ηρων είχε την δεύτερη σε όγκο χρονική κάλυψη- 128.817 δευτερόλεπτα ή 35 ώρες και 42 λεπτά. Και στο καπάκι η αλυσίδα καταστημάτων παιχνιδιών Jumbo το ένα και μοναδικό σποτ της οποίας μεταδόθηκε 2.195 φορές στο προηγούμενο επταήμερο και ήταν στον αέρα για συνολικά 116.335 δευτερόλεπτα ή 32 ώρες και 18 λεπτά.
Το ρεκόρ μεταδόσεων το κατείχε η αλυσίδα σουπερμαρκετ Μασούτης που «βομβάρδισε» από τον ραδιοφωνικό αέρα με 4.268 μεταδόσεις και 19 διαφορετικά σποτ τα οποία κάλυψαν 100.531 δευτερόλεπτα ή συνολικά 27 ώρες και 54 δεύτερα.
Διαβάστε επίσης:
Τηλεθέαση 20/12: Ο «Σασμός»… πάτησε τη «Γη της ελιάς»
«Σαρώνει» το Maestro: Στην κορυφή του ελληνικού Netflix η σειρά του Παπακαλιάτη
Τηλεθέαση: Τρέλανε τα «μηχανάκια» στις ΗΠΑ ο τελικός του Μουντιάλ – Το ρεκόρ στην Ελλάδα