search
ΠΕΜΠΤΗ 09.05.2024 10:55
MENU CLOSE

Κρήτη: «Ψέμα ότι φύγαμε από τρεις ταβέρνες χωρίς να πληρώσουμε» λέει το ζευγάρι των Βρετανών τουριστών

06.09.2023 13:27
vretanoi_touristes_new

Τη δική του εκδοχή για τα περιστατικά στην Κρήτη έδωσε το ζευγάρι των Βρετανών που κατηγορείται ότι έφευγε από ταβέρνες χωρίς να πληρώνει.

Πιο συγκεκριμένα ο Ίαν και η Άντζελα ΜακΚί, που ζουν στο Λίβερπουλ, «εντοπίστηκαν» από τη βρετανική εφημερίδα Daily Mail η οποία δημοσίευσε πρόσφατα φωτογραφία τους σε άρθρο σχετικά με τα γεγονότα που εκτυλίχθηκαν στο χωριό Κουτουλουφάρι Χερσονήσου.

Το δημοσίευμα περιλάμβανε το post του ιδιοκτήτη μίας από τις εν λόγω ταβέρνες στο Facebook και αφορούσε στη συμπεριφορά των Βρετανών, προειδοποιώντας άλλους επιχειρηματίες να προσέχουν.

Οι Βρετανοί από τη μεριά τους υποστηρίζουν πως οι ισχυρισμοί του εστιάτορα είναι ψευδείς και ότι πλήρωσαν κανονικά τον λογαριασμό τους. Αυτό που ισχυρίζονται είναι πως διαμαρτυρήθηκαν για την ποιότητα του φαγητού σε ένα μόνο εστιατόριο.

Όπως δήλωσε ο Ίαν ΜακΚί στη βρετανική εφημερίδα «Αυτό για το οποίο μας κατηγορούν είναι απλώς αναληθές. Πρόκειται για ένα μικρό χωριό με μόλις έναν δρόμο με μαγαζιά, μπαρ και ταβέρνες. Θα ήταν αδύνατο να φύγεις χωρίς να πληρώσεις από ένα εστιατόριο, πόσω μάλλον από τρία, αφού όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους. Την επόμενη μέρα επιστρέφαμε αεροπορικώς στην πατρίδα και δεν θα μας άφηναν να μπούμε στο αεροπλάνο. Δεν υπάρχει ίχνος αλήθειας σε αυτά που ισχυρίζονται», σημειώνει ο Βρετανός.

Ο 54χρονος ΜακΚί, εργάζεται ως ηλεκτρολόγος, και παραδέχτηκε ότι εκείνος και η σύζυγός του αρνήθηκαν αρχικά να πληρώσουν μέρος του τελευταίου γεύματος των διακοπών τους στις 30 Αυγούστου. «Η σερβιτόρα μας ρώτησε αν όλα ήταν εντάξει με το φαγητό, και της είπαμε ότι το κοτόπουλο με τις πατάτες δεν ήταν καλά ψημένο. Μετά μιλήσαμε με τον διευθυντή και του είπα ότι δεν θα πληρώναμε για αυτό το πιάτο. Εκείνος μου απάντησε ότι, αν δεν ήξερα καλά ελληνικά, θα περνούσα το βράδυ στη φυλακή».

«Αμέσως μόλις ανέφερε τη φυλακή, άρχισα να πανικοβάλλομαι. Δεν θέλαμε να μπλέξουμε με την αστυνομία έτσι πληρώσαμε το σύνολο του λογαριασμού», λέει η 54χρονη Άντζελα ΜακΚί. Σύμφωνα με την ίδια, όσα γράφτηκαν για εκείνους τους στεναχώρησαν πολύ. «Είμαστε τίμιοι άνθρωποι και μας αποκάλεσαν κλέφτες. Δεν έχουμε φύγει ποτέ από κανένα μαγαζί χωρίς να πληρώσουμε».

Το ζευγάρι επιμένει ότι τελικά πλήρωσε και τα 52 ευρώ του λογαριασμού του το τελευταίο βράδυ, αφήνοντας τα χρήματα στο τραπέζι. «Όσο για τα άλλα εστιατόρια, δεν έχω ιδέα. Δεν πήγαμε σε αυτά. Αν είχαμε φύγει χωρίς να πληρώσουμε, γιατί δεν κάλεσαν την αστυνομία;» λέει ο κ. ΜακΚί.

«Αγαπάμε την Κρήτη και την επισκεπτόμαστε εδώ και 35 χρόνια. Οι άνθρωποι είναι υπεροχοι. Από τότε που επιστρέψαμε σπίτι, λαμβάνουμε μηνύματα από ανθρώπους στην Ελλάδα που μας λένε ότι δεν είμαστε πια ευπρόσδεκτοι εκεί. Είναι άδικο, αφού δεν κάναμε τίποτα κακό», λέει η Άντζελα ΜακΚί.

Διαβάστε επίσης:

Κακοκαιρία Daniel: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης Περιφερειακές Ενότητες και δήμοι στη Θεσσαλία

Κακοκαιρία Daniel: Δραματική διάσωση άνδρα στο Κιλελέρ – Πυροσβέστης τον τράβηξε πριν πνιγεί στα λασπόνερα (video)

Hellenic Train: Αλλαγές στα δρομολόγια λόγω της κακοκαιρίας Daniel

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.