Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
«Στις 17 Κλωστές έχω γράψει εγώ το σενάριο και ο Σωτήρης Τσαφούλιας έχει κάνει τη σκηνοθεσία» είπε η Μιρέλλα Παπαοικονόμου από τον καναπέ του Στούντιο 4 με την Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο.
«Φέτος, είναι η πρώτη φορά που δεν άκουσα το όνομά μου, λένε όλοι “η σειρά του Τσαφούλια” μπορεί να είναι ένα τυχαίο γεγονός» είπε αρχικά η Μιρέλλα Παπαοικονόμου για τη σειρά 17 Κλωστές.
Στη συνέχεια μίλησε για τη σειρά «Αναστασία», όσα της είχε πει ο Τζώνυ Καλημέρης και το πως τελικά κατέληξαν στην Μυρτώ Αλικάκη: «Για την Αναστασία δε χρειάστηκε να προσπαθήσω. Εγκρίθηκε αμέσως όταν το πήγα στο κανάλι. Η Αναστασία ήταν το πιο τολμηρό σενάριο που είχα γράψει. Η Αναστασία, έχει μια πάρα πολύ αστεία ιστορία, είχα γράψει ότι είναι μοντέλο η Αναστασία…. Ήρθαν ηθοποιοί που θα μπορούσαν να είναι όντως μοντέλα. Ήρθαν στο σπίτι μου για το casting, ήμασταν με τον σκηνοθέτη.
Κάποια στιγμή χτυπάει το κουδούνι και μπαίνει ένα κοριτσάκι, μικροκαμωμένο, που μας είπε αν είχαμε κάποιον μικρό ρόλο να της δώσουμε. Ήταν η Μυρτώ Αλικάκη, γύρισε ένα βιντεάκι, και έφυγε. Δεν την είχαμε στο μυαλό μας για πρωταγωνίστρια. Βλέπουμε ξανά τα βίντεο και λέμε, “αυτή είναι”. Την άλλη μέρα, πήγα στο κανάλι και λέω “αυτή θέλω”, και μου είπε “είσαι καλά;”…. με ρώτησε, “παίρνεις την ευθύνη;”».
Διαβάστε επίσης:
Eurovision: Καλλιτέχνες ζητούν απαγόρευση της συμμετοχής του Ισραήλ στον διαγωνισμό
Νίκος Ζιάγκος: «Έχω υποστεί σεξουαλική παρενόχληση από γκέι και γυναίκες» (Video)
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.