Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Εκτός ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης τίθενται η χορήγηση Ασφαλιστικής Ικανότητας και η ενημέρωση στοιχείων Μητρώου στον ΕΦΚΑ.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΕΦΚΑ, η εξυπηρέτηση του κοινού για τις δύο αυτές διαδικασίες θα γίνεται με ραντεβού στην οικεία Τοπική Διεύθυνση του Φορέα, «καθώς πλέον έχουν εκλείψει οι συνθήκες που υπαγόρευαν τη λήψη έκτακτων μέτρων».
Υπενθυμίζεται ότι οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της ηλεκτρονικής υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis προκειμένου να προσδιορίσουν το ραντεβού.
«Με απλά βήματα, επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού που επιθυμούν. Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια», αναφέρει η ανακοίνωση.
Πάντως, σύμφωνα με τον ΕΦΚΑ, «σε κάθε περίπτωση, έκτακτα γεγονότα που σχετίζονται με τη χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας και ενημέρωσης στοιχείων Μητρώου αντιμετωπίζονται από το προσωπικό του ταμείου με υψηλό βαθμό ευαισθησίας».
Διαβάστε επίσης:
e-ΕΦΚΑ: Ανοίγει η πλατφόρμα αιτήσεων για τις παιδικές κατασκηνώσεις – Οι δικαιούχοι
Τέλη Μαΐου μπαίνουν τα αναδρομικά σε 15.000 συνταξιούχους
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.