Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
H «αποχή» και το ζάπινγκ «κέρδισαν» στην τηλεοπτική διαδικασία για την κάλυψη των Ευρωεκλογών και την μετάδοση των αποτελεσμάτων της κάλπης, σύμφωνα με τα πρώτα- κατά προσέγγιση- στοιχεία της Nielsen.
Η κατανομή των τηλεμεριδίων στα κανάλια, που περιλαμβάνονται στις μετρήσεις της Nielsen και είναι δημοσιοποιήσιμα, το βράδυ των εκλογών είχε ως εξής- στην παρένθεση το «δυναμικό» κοινό: Σκάι 13,9% (11,1%), ΑΝΤ1 13,3% (11,8%), Mega 11,1% (11,1%), Alpha (9,8% (8,9%), Open 7,1% (7%), Star 5,5% (6,4%), ΕΡΤ1 5,3% (4,7%).
Ο κατακερματισμός του τηλεοπτικού κοινού αποτυπώνεται στις αποδόσεις των καναλιών. Στα υπόψη ότι δεν είναι ανακοινώσιμες οι τηλεθεαματικότητες των ΕΡΤNews, Action 24, Attica TV, Kontra Channel.
Οι αποδόσεις- πάντα σε μερίδια- των καναλιών εκτιμώνται ως χαμηλές. Πιο απλά ένας στους δέκα τηλεθεατές το βράδυ προτίμησε τον ΑΝΤ1, ένας (άλλος) στους δέκα στράφηκε στον Σκάι και ένας τρίτος προτίμησε το Mega.
Ως κάποιο βαθμό ρόλο έπαιξαν και οι καιρικές συνθήκες καθώς δεν ήταν λίγοι εκείνοι που προτίμησαν να πάνε για μπάνιο στη θάλασσα, να μην ψηφίσουν και να παραμείνουν ως αργά στις παραλίες αντί να λάβουν θέση απέναντι από την τηλεόραση.
Διαβάστε επίσης:
Ευρωεκλογές: Παπανώτας για αποτελέσματα του ΣΥΡΙΖΑ – «Καλή χώνεψη» (Video)
Έλενα Κουντουρά σε Ράνια Τζίμα: «Μπορώ να γίνω κι εγώ επιθετική, πιστέψτε με» (Video)
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.